Angie's List is now Angi. Learn more

Lebanon Lawn & Landscape

4.3

(65) Verified Reviews

With Angi since January 2013

No License Required for Trade
Insured
All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves.To find more licensing information for your state, visit our Find Licensing Requirements page.

Hours

Sunday
Closed
Monday
9:00 AM - 6:00 PM
Tuesday
9:00 AM - 6:00 PM
Wednesday
9:00 AM - 6:00 PM
Thursday
9:00 AM - 6:00 PM
Friday
9:00 AM - 6:00 PM
Saturday
9:00 AM - 4:00 PM

Company Contact

3594 Crestview Ave.

Lebanon, OH 45036

Description

Lebanon Lawn and Landscape is a Lebanon Ohio Full Service Lawn & Landscape Company. We are a locally owned company that serves every Client with great pride. All of our employees are also from the local area and take community pride in their work. Our business model is based on completely satisfying every customer, this we are dedicated to. We offer the same pride & quality in the smallest job as we do with the largest lawn makeover! We are only satisfied when you are! ...

Verified Reviews

4.3

(65) Verified Reviews

Ratings Distribution

5

44

4

3

3

7

2

6

1

5

Rating Details

Price

4.5

Professionalism

4.3

Punctuality

4.4

Quality

4.4

Responsiveness

4.2

Read reviews by category

lawn & landscaping (54)lawn care (25)hardscaping (15)mulch delivering (15)concrete repair (9)tree service (5)Patios (4)leaf removal (4)lawn treatment (4)stone & gravel (3)snow removal (2)decks & porches (2)
Showing 1-10 of 65 reviews
1.0

06/04/2020


Vernon F.

This firm does not do this sort of work.

Description of Work
gutter cleanings

Category concrete repair

Work Completed On 06/04/2020

Service Provider Response

Dear [Member Name Removed], Thank you for bringing this matter to our attention. I’m very sorry we failed to meet your expectations. While we don't offer gutter cleaning as one of our services, we do offer landscaping, lawn maintenance, or hardscaping services. We would love to work with you in regard to any of those services! Once again, we do apologize for the inconvenience. - Kristin
5.0

05/28/2020


Shirley W.

Zach came out promptly, but it took 10 days for him to give us an estimate. He emailed us the contract, we signed it, paid deposit with a credit card and never heard from him for several weeks. After trying to contact him with four phone calls, we were finally told when the work would be performed. The work was done on the given date and the work was done excellently. I guess the wait was worth the final product.

Description of Work
Pavers around existing cement patio

Category concrete repair,hardscaping

Cost $1,390

Services Performed? Yes

Hire Again? Yes

Service Provider Response

Dear [Member Name Removed], We are so glad to hear that the final product exceeded your expectations. We do apologize for the inconvenience of inconsistent communication. Thank you for bringing that issue to our attention. We hope to be able to work with you again in the future! - Kristin
1.0

05/18/2020


Jeff B.

Absolutely terrible service. No communication . I called the manager and still got nowhere. Extremely poor service. Paid over $2,000 for two trees to be removed and got left with a mess!

Description of Work
tree trim and removal

Category concrete repair,landscaping

Cost $2,000

Services Performed? Yes

Work Completed On 04/23/2020

Images

Review for Lebanon Lawn & Landscape - 3594 Crestview Ave., Lebanon, OH - 38572376

+3 More

5.0

11/18/2019


Penny O.

Zach was great from start to finish with our project. He worked on the design elements , plant selection and overusing the instal. Highly recommend him and his company

Description of Work
Landscape and design

Category gutter cleaning,landscaping,lawn service,leaf removal,mulch,lakefront landscaping,hardscaping

Services Performed? Yes

Hire Again? Yes

Work Completed On 11/18/2019

5.0

11/07/2019


Cristina Z.

This is a great company! On time , do great work . Very reasonable. Highly recommend!

Description of Work
Yard work Landscaping

Category concrete repair,gutter cleaning,landscaping,lawn service,irrigation systems,lawn treatment,leaf removal,mulch,tree service,deck cleaning,lakefront landscaping,hardscaping,outdoor lighting

Services Performed? Yes

Hire Again? Yes

Work Completed On 11/07/2019

5.0

05/23/2019


Paul M.

Only received an estimate. Would have gladly used this vendor but found another more affordable for us.

Description of Work
Landscaping and drainage

Category landscaping,lawn service

Hire Again? Yes

Work Completed On 04/23/2019

5.0

01/02/2018


Leslie P.

Zach and his crew did a nice job on the timing we needed and with a reasonable price. They tore out and removed the old concrete and poured the new concrete with the support structure needed for our driveway, and cleaned up the site after the project. The new bridge aprons look great!

Description of Work
Concrete repair work on driveway bridge aprons - the old aprons were cracking, so they had to be removed and new concrete aprons were poured.

Category concrete repair

Cost $2,500

Services Performed? Yes

Hire Again? Yes

Work Completed On 11/01/2017

Service Provider Response

Thanks for the great review! We appreciate your business and are pleased that you are happy with the work that we did. Please let us know if we can do anything for you in the future.
5.0

10/16/2017


Robert H.

Awesome, excellent workmanship, the entire crew was friendly and professional. They arrived on time and started promptly and worked two full days. From the initial meeting for an estimate Zach was very friendly and professional and took time to explain the work. I would not hesitate recommending to any of my friends. Thanks Zach for an awesome job!

Description of Work
Patio installed and walkway added from patio to side of garage. Patio was 16 x 25 and walkway was approximately 42 feet in length.

Category concrete repair,landscaping,patios

Cost $4,200

Services Performed? Yes

Hire Again? Yes

Work Completed On 10/13/2017

Service Provider Response

Thank you for your review! We appreciate you trusting us with your hardscape project. Please let us know if we can do anything for you in the future.
5.0

10/16/2017


Rich M.

On time, good job and cleanup, fair price. Highly recommend and will use his services again.

Description of Work
Dead trees to be cut down and removed from property

Category landscaping,tree service

Services Performed? Yes

Hire Again? Yes

Work Completed On 10/16/2017

Service Provider Response

Thank you for your review! We are pleased that you are happy with our work. We look forward to working with you in the future.
1.0

10/11/2017


Chad L.

Was told that the weed barrier was good for 20 years. Had numerous 5 gallon buckets filled with weeds within months. The owner did eventually reimburse us a small percentage of the cost of the barrier but only after months of having to pull weeds that we were told wouldn't grow through. Pavers were installed to drain water away but the water just puddles now. The grass that was planted only grew in minimal spots and grass seed had to be applied again by homeowner. Three junipers were planted and died within one month. Owner notified and he had them removed. Was told in Oct 2016 that new trees would be planted in the spring of 2017. Made contact with owner in April and after numerous attempts have had no communication with owner since. We are still owed money for this. I contacted the Better Business Bureau and they made multiple attempts at contacting the owner and he never responded. His accreditation has been revoked and the company has an "F" rating. The Ohio Attorney General office has made 2-3 attempts at contacting the owner and he has not responded to their inquiries either. This was a very large project for us and this company owner has failed to reimburse us the money that he stated in writing he would.

Description of Work
Hired this local company to do landscaping with river rock, pavers, trees and shrubs, and plant grass once our pool was finished.

Category landscaping,lawn service,pavers, gravel,hardscaping

Cost $18,000

Services Performed? Yes

Work Completed On 04/24/2017

Images

Review for Lebanon Lawn & Landscape - 3594 Crestview Ave., Lebanon, OH - 36403288

Service Provider Response

We apologize for the late response. Concerning the weed barrier, it had a manufacturer warranty for any deterioration of the weed mat. In this instance, this was not an issue. However, we refunded the cost of the weed mat in 2016. After many discussions of replacement trees/timing, we were not able to find any of the trees they were wanting to replace the dead ones with. We apologize for this long drawn out event. A refund check for the amount of $562.50 was mailed on October 11th of 2017 (price of trees and installation charges). We did not realize we had not included the sales tax amount of $37.97. A second check in the amount of $75 has been issued as of December 28th 2017 to ensure the refund of the sales tax and labor for removing the old root balls. Once again, we apologize for the delayed responses and inconveniences.

Services Offered

Landscaping, Concrete, Paver Patios, & Mulching

Services Not Offered

Aeration

General Information
Free Estimates
No
Eco-Friendly Accreditations
No
Payment Options
Check, Visa, MasterCard, Discover
Senior Discount
No
Warranties
No