Find top-rated Pros in your area

Enter a zip code and get matched to businesses near you.

Shamburg Heating LLC

Founded 1983 • With Angi since August 2005

4.0

(23) Verified Reviews

Business Details

Phone Number

Address

PO Box 829

Tualatin, OR 97062

Description

Additional service areas - Government Camp, Gresham, Hubbard, Lake Oswego, Marylhurst, Molalla, Mulino, Oregon City, Rainier, Rhododendron, Saint Helens, Warren, Deer Island, Sandy, Scappoose, Troutdale, Tualatin, Vernonia, Welches, West Linn, Wilsonville, Woodburn, Happy Valley, Damascus, Amity,

Verified Reviews

A few reviews for this pro...
5.0

04/12/2017


christy P.

They were very helpful. I would use them again. They were responsive and kept the cost low. They told me how to get the part myself so I didn't have to pay them to do it.

Description of Work
Put glass in our fireplace.

Category heating & air conditioning/hvac

5.0

12/02/2015


Christopher M.

Description of Work
Good job.

Category heating & air conditioning/hvac

5.0

11/13/2015


BETTY H.

.

Description of Work
.

Category chimney sweep, gas logs

5.0

06/22/2015


David L.

Description of Work
Maintenance of AC units plus added refrigerant

Category heating & air conditioning/hvac, gas leak repair

5.0

02/22/2015


Frank H.

All interactions with this company were positive. From my initial phone call inquiring how to fix my "cold fireplace" problem, to informational phone call back, to viewing possible solutions, to installation. professional tidy timely (even fit job in before Christmas, as this was gift for my husband) great communication No "surpises". Everything went as promised/described. Love the new warm system.

Description of Work
Removed existing vented gas fireplace log set. Installed new vent free gas burner with remote.

Category fireplaces, gas logs, gas leak repair

2.0

11/17/2014


Carol J.

The chimney was cleaned and inspected and a new cap installed on top of chimney due to the fireplace leaking smoke into the house. Scott Shamburg stated it was a drafting issue and a new cap would probably fix it. Scott said if it didn't work he would reimburse me the price of the cap. When the fireplace was lit after install, the house filled with smoke. Scott stated it was the burn off from the fireplace not being used for so long. Scott then lit a match in front of the fireplace and blew it out to see if the fireplace was drafting. It did suck the match smoke up the chimney. He did it again, but filmed it this time on his I-Pad with me in it for the record. That was weird. The smoke never completely cleared out of the house, so we discussed installing a pellet stove insert instead of keeping the fireplace. Scott stated he had a used one if I was interested and that he would send me information about which stoves would fit and how much it would cost. I then asked Scott if I just wasted my money having a new cap installed if I went with a pellet stove insert instead. He proceeded to lie to me and stated and quot;no, it will help with the pellet stoveand quot;. He knew full well that the cap isn't used for a pellet stove insert. He installs them for a living. When I received the bid from Scott for a pellet stove insert, it was a high bid. So I went with Portland Fireplace Company. When they came out to measure and give me a bid, they informed me the new cap that Scott had installed, would get removed and isn't used for a pellet stove. I was mad, I straight out had asked Scott Shamburg if the new cap was needed if I went with a pellet stove. He clearly didn't want to loose the sale or thought he could pull the wool over my eyes. Scott lied and was going to let me eat all that money when he knew I was getting a pellet stove insert. No integrity, did he think I wouldn't find out? I contacted Shamburg Heating and left a message for Scott about the cap and wanting it removed and my money back. I got an email for his secretary Lisa stating Scott would reimburse me for the price of the cap, but not the labor. Lisa stated they would come out and remove the cap and install my old one. I received $270.32 back for the cap. Now, to add insult to injury, when Shamburg Heating removed the cap and put the old one back on, they never secure it down. It was just sitting loose upon the top of my chimney. Never bolted down. Coincidently, we had just been through some super high winds. That cap could have flown off and injured someone or damaged property. Once again, no integrity, poor work ethics. I do not trust Shamburg Heating.

Description of Work
Cleaned the chimney and installed new cap on top of chimney on roof.

Category chimney sweep, chimney caps, chimney repair, gas leak repair

Service Provider Response

Were were called on 9/19/14 to give a free bid for a wood stove installation. She had a quote for a stove and venting from a local shop and wanted us to install it. At the free appointment, it was determined that the stove would not work in her application and we gave her suggestions on some that would. She indicated that she had drafting issues at that time, and Scott spoke to her about custom draft inducing caps. She looked at a few other wood stoves in the days following and then asked that we come sweep her fireplace, inspect the chimney with a camera scope, and install the custom draft inducing cap to see if it solved her draft issue (if it did, she was going to leave it as an open fireplace and get some glass doors instead of the wood stove). On 9/24/14 we called and scheduled the sweep and cap for 10/15/14 (the cap had to be custom made). She emailed on 9/29/14 asking us to bring glass door brochures when we came to do the cap as she was leaning towards not getting the stove if the cap worked. We arrived on 10/15 and swept the chimney, did the video inspection and installed the cap. The cap drafted as promised. The room did NOT fill with smoke. If it had, I'm sure she would have asked us to remove it at that time and would not have paid for it. It was AFTER we had installed the cap that she mentioned that she was thinking of getting a pellet stove and wanted to know if the cap would work. The cap WOULD work, but it is overkill and not necessary as the pellet venting would include a standard cap. She paid us for the sweep and cap and said she would decide what she wanted to do and let us know if she wanted to order glass doors. Ultimately she decided to buy a pellet stove from her nephew who works for a fireplace manufacturer. In all of the many conversations that we had, she never mentioned that she had a nephew who worked for a fireplace manufacturer. She was shopping all the local stores, so I'm unclear as to why since she had a family member who could get her a unit at cost. She called and said she wanted us to come out and take the new cap off, install her old one and refund her for the cap (she said she did not expect the service call/labor to install the cap to be refunded). We had spent an enormous amount of time with her at this point (doing research for her and answering questions) and just wanted to move on so we agreed to come out and remove the new cap, install her old one and refund the cost of the cap. She is claiming that the pellet stove installers said the cap was just sitting there unsecured. Not true. That was (as she states) during the week of extremely high winds and there is no way it would stay put if it was just sitting there. So in closing, she paid $189 for a chimney sweep, $40 for a video chimney inspection and she paid the $118 service call/labor to install the cap. We did not charge anything to go back out and take the new one off and put her old one back up. We thought we were being very fair, as most companies would charge at least a service call for a client who simply changed her mind. We could not have been more stunned when we read her review, We have been in the fireplace business for over 30 years. 90% of our business comes from referrals, so we work very hard to make sure that our clients are happy. We did the initial visit for free, spent an unusual amount of time giving her advice on options during subsequent phone and email conversations, and we refunded her in full for the new custom made cap. I'm not sure what else we could have done to please her.
4.0

10/07/2014


Rhonda S.

Category gas leak repair

2.0

07/03/2014


David S.

We got bid for a Tankless water heater install and adding 2 heat vents. The issue is with the water heater install. The heat vents were done correctly. They advised us that we could do our own water pipe hookup to the tankless heater, that could be true if there inspector had not made note of it on this report. That cost us a $239 permit plumbing fee. They charged us $90 for extending the gas roof vent which should have been correctly done the first time in the original job. So in the the end the gas tankless water heater cost install and equipment cost $4100.00 Next time we will hire a plumber to install it all for one price. This company I'm sure does well with heating and a/c but not full service tankless installs.

Description of Work
Install 2 additional heat vents and a Tankless Water Heater

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

We did not supply the tankless water heater. They bought in on Amazon. Our contract was to “Provide and install Rinnai vertical chimney vent system, flashing, cap, storm collar, and gas line”. Our contract clearly states that we do not do plumbing or electrical work in two separate places on the contract. The unit that they purchased online did not come with the required plumbing kit, so we provided one for them. We did indeed tell him that he could make the connections himself as opposed to hiring a plumber, but that he would need to purchase a plumbing permit. On 5/19/14, prior to when we started the job, they asked in an email “Please advise us which permits we need”. We told them they would need a mechanical permit (which they later asked us to purchase) and a plumbing and electrical permit. They had installed (themselves) an electrical outlet prior to us starting the job. They told the inspector that it was already there, so the inspector did not require them to get an electrical permit or minor label. There was an overhang near the chimney penetration that we missed at the original site visit. Since we missed it, we only charged him our cost for the extra venting. The total we charged for installing the Rinnai venting, flashing, cap, storm collar, gas line, additional venting needed, the plumbers kit and the permit fees was $1621.94. The only charges that were added to the original contract were the plumbing kit that was missing from the Rinnai that they purchased online and our cost for the extra venting. The $4100 figure they stated must be the amount they paid for the water heater and their plumbing permit. They did their own plumbing and electrical. They indicated (after our installation) that they had purchased 2 outside Rinnai tankless units from Amazon last year and had a different company install them. I’m not sure why they didn’t call that company back out to install this one, but if they had two installed previously, you would think that they would be familiar with the inspection process and that mechanical, plumbing and electrical permits are required. We had been dealing exclusively with [removed member name] on this job. We had had no communication with anyone else until the end of the job. At that time, I began receiving emails from a woman asking why we hadn’t told them about the required permits. Of course we had - I have many emails back and forth with [removed member name] regarding every stage of the job - but I don’t think she was in the loop and felt that we had mislead them. Nothing could be further from the truth. We had extensive communications with [removed member name]. We have been installing tankless water heaters for nearly 19 years. We were one of the first companies in the area to complete the Rinnai training. We have installed hundreds of them. We have very clear and precise contracts and we have checklists that we go over with our clients both prior to starting work and after the work is completed. We do this so that there are no surprises.
5.0

01/26/2013


Larry C.

This was the 3rd company called to fix a gas leak in our fireplace insert. (For chapters 1 and 2, see my reviews under Heat Relief and GasPro.) The owner came alone on the first day. He quickly found the leak. We mentioned that also we were having large amounts of cold outside air enter the house around the insert. He advised that to fix both the leak and the outside air problems, we should have the entire insert properly re-installed. Two weeks later the owner and two technicians returned and took about 6 hours to remove the insert, fix the gas leak, cover several large holes between the outside and the back/bottom of the fireplace, replaced the air intake tube which had been incorrectly installed, and then placed a large insulating piece at the bottom of the chimney. At the end of their work the technicians allowed me to use their gas detector to try and detect any gas; there was none. And to let me find any sources of cold air; there were none. Job well done.

Description of Work
Fixed the Gas Leak and solved Another Problem

Category fireplaces, gas leak repair

2.0

05/31/2011


Tim D.

I would definitely not recommend this contractor. I liked his service crew and office staff, but things did not go smoothly after the install and the owner had several chances to deliver great customer service that would have resulted in my great satisfaction. Instead, he kept trying to shift the responsibility onto me, or the manufacturer - anyone but him. He is VERY expensive - I found through a painful process of having to research parts myself that his mark-up is very high. Except for the stuff covered by warranty, everything ended up costing me more money to fix a problem that was half the result of my naivete and half his poor advice. He even made a big point about waiving his usual $80 show up fee after I made a stink about already paying him almost $4000. Gee thanks, that should have been a no brainer on his part - he still made money on the parts and labor for the fix. In my opinion, this guy saw me as cash flow, not a customer. I could go on and on, but suffice to say I have had the opportunity to recommend him several times, and I have told my friends and quot;Anyone but Shamburg.and quot;

Description of Work
New gas line and gas fireplace install.

Category fireplaces

Service Provider Response

There was, indeed, a problem with the main burner on the fireplace that he purchased through us. The problem was not a result of our installation, but rather, it was a manufacturing error. It was replaced, by us, at no cost to the member. After the initial installation, the member called and emailed indicating that he did not like the standard cap that came with his unit and wanted a custom cap (wanted a square one instead of the standard round). He felt that we should cover the costs of changing it and the required venting change. At no time during the bid or before or during the installation did he discuss a custom cap. That being said, we charged him only $80 to come out and change out the cap. We believe that was a fair compromise. As far as him having to research parts "himself", that was a process that he began before ever contacting us. He went directly to the supplier to purchase the unit and was told that he couldn't buy it directly from them (he was referred to us because we have a great reputation). He had already researched the unit and knew what he wanted. He also researched and purchased his own remote control. The idea that he would suggest that he was naive about what he was purchasing is surprising to me. As far as him comment that we are "very expensive", nothing could be further from the truth. We keep our overhead very low and as a result can pass that savings on to our clients. We do almost no advertising and rely on referrals from happy clients. His installation was done in a professional and friendly manner. As stated previously, there was a manufacturing problem with his burner that was corrected at no cost to him. We changed out the cap for him as well. I'm not sure what more we could have done to make him happy. In fact, I thought we had made him happy and I was quited shocked to see his post. Our last contact with him in March was very friendly, so frankly, I'm just really surprised to see such a bad review. We try very hard to make sure that each of our clients has a great experience with us and thought we had done so with the member as he never led us to believe otherwise.
4.0

02/18/2011


Bridget B.

The guy who did the work was not the owner but he seemed very knowledgeable and professional, very pleasant and helpful. Patiently explained answers to my questions. He was great, really. My only complaint is that we had (and still have) some broken tiles or something outside the firebox. It's nothing you can see but I think is part of keeping heat contained inside the unit??? The repair guy was going to find out about replacing those and then get back to me. I'm still awaiting a call. Otherwise, they were just great to work with and most people probably wouldn't have this kind of problem, so I'd encourage people to use their services. I think I"ll call them right now about my unresolved problem.

Description of Work
gas fireplace maintenance: disassembled fireplace & removed soot/cleaned. cleaned burner; logs, panels front & back (I'm not sure what these are); cleaned & torched pilot hood; sanded & cleaned thermopile & hermocouple (which holds the pilot); cleaned glass doors.

Category chimney sweep, heating & air conditioning/hvac, fireplaces

Service Provider Response

We were called out to do a preventive maintenance and cleaning on the unit, which we did. She did have some broken refractory panels (replacing those would not be included in a cleaning). She did call us back after this post and she purchased new panels which we installed for her.
3.0

09/25/2009


THIRZA M.

The work went fine. They came back to do some work that wasn't done properly, but they did it and it was fine. They were responsive when we called them. We had a seal break around where the pipe attaches to the stove, and they weren't happy about coming back and re-sealing it. I was kind of disappointed with that because we did pay them a lot of money. They sort of cleaned up after themselves. The price was average.

Description of Work
I used Shamburg Heating to install our wood stove.

Category gas logs

3.0

02/25/2009


Corey P.

There were numerous changes with the quote before the install because of York distributor problems...but in the end I think I got a good deal on the equipment. The install started on time but didn't go smoothly. The tech had to make a couple runs back to the shop for parts/supplies and I fished the thermostat line because they couldn't get it. After the equipment was installed, it took four return trips to get the controls configured right by a subcontractor.

Description of Work
We bought a new York heat pump and Coleman/York furnace which Shamburg installed with a new thermostat.

Category heating & air conditioning/hvac

5.0

12/16/2008


Debby S.

Overall we are pleased. There were a couple hiccups here and there but nothing that would keep me from recommending or using them again.

Description of Work
We purchased a new furnace and a gas fireplace. Both had to have gas lines ran because the furnace was being relocated to the attic and a fireplace was new to the house. We went with a remote option for both.

Category heating & air conditioning/hvac, fireplaces

5.0

08/19/2008


RICHARD C.

My experience with them was good. They always did everything that they said they would do. They did it when they said they would do it. We didn't have any unpleasant surprises.

Description of Work
They came out and installed a furnace, water heater, and fireplace.

Category heating & air conditioning/hvac, water heater repair, fireplaces

5.0

04/04/2008


LOU C.

Although the company that installed my new HVAC system said they would include this as part of the bid, they did not live up to that agreement. They actually recommended Mr. Shamburg, after a cursory look. He responded to my voice mail quickly and came out to the house within a couple of days. He took great care with my floors and surrounding areas.

Description of Work
My gas fireplace wasn't firing up like it should. He came out & throughly cleaned it & now it works like it should.

Category fireplaces

5.0

06/03/2007


JAN M.

It went very well. The serviceman was great and answered lots of questions. He did a fantastic job and explained things to me all along the way--he even got the big spiders that had taken up residence in my fireplace. Scheduling was great. They were able to fit me in with only a few days notice. They arrived on time and gave me a call about 20 minutes before they arrived. Everything went smoothly.

Description of Work
They cleaned my gas fireplace and made the appropriate repairs. I hadn't ever serviced my fireplace and I've had it 8 years so it was in bad shape. I also bought a kit to increase the number of logs in my fireplace and improve the looks.

Category fireplaces, gas logs

3.0

05/14/2007


Hedy D.

Scott's price was significantly higher than the other two bids and I informed him that he would not be awarded our business.

Description of Work
Scott came out to give me a bid on a high efficiency Coleman furnace and a/c system in addition to running 50 feet of a flex hose gas line to the back of my deck.

Category heating & air conditioning/hvac

4.0

11/07/2006


TERRY S.

Installer Aaron arrived in morning on Wednesday to install gas insert they picked up at NW Natural Store. Completed job by early afternoon. Was very polite and knowledgeable. Had to call local inspector to check gas installation. Inspector arrived next day and said gas gauge not functioning. Called back to have installer come back. Installer came out next day to change gauge-he said there was nothing wrong with it. Inspector came back out to check out again and approve.

Description of Work
Had gas insert installed in downstairs fireplace. Installer ran gas line to insert location.

Category heating & air conditioning/hvac

2.0

10/20/2006


STACEY S.

Scott Shamburg represented himself as having many years' experience installing air conditioning. He looked at our electrical panel, said we would have to pay an electrician separately to run a line to the air conditioning unit and estimated it would cost $400-$600 for that. The AC unit was delivered and set up within a couple of days, but was useless without electricity. Even so, Mr. Shamburg wanted full payment. Even the inspector that was sent said he could not approve the installation without power. The electrician said that we needed new electrical service to the house and a new fuse box, adding $2,700 to the cost of the project. I feel Mr. Shamburg suspected this would be the case but didn't tell us, fearing that we would not install the AC. Because AC unit was already installed, we would have had to pay for the installation as well as removal, and felt trapped into moving forward. We were hounded for payment the day after receiving the invoice in the mail.

Description of Work
Shamburg Heating installed air conditioning and ran gas lines for a future gas range, fireplace and barbecue.

Category heating & air conditioning/hvac, gas leak repair

Service Provider Response

Our contract (Front and Back) clearly states that we DO NOT do electrical work. Right above the customer signature it reads “Electrical & Plumbing (if required) to be done by others, not included”. There’s even a section on the back labeled “Important things to remember” and within that paragraph it reads “We do not do any plumbing or electrical work and such charges are not included in the proposal”. Scott may have given her a rough estimate on what a standard AC electrical hookup usually costs (they are in our experience normally between $400 and $600) but she apparently needed to have her electrical service updated in order to accommodate the AC. This is NOT the norm and since we are not electricians, we would have no way of knowing that. We are not electricians, thus we cannot give advice on what a particular homes electrical needs are. We advise customers to get an estimate from an electrician. For example, you wouldn't ask your bathtub installer, how much the plumbing to the bathtub would cost so you shouldn't expect your mechanical contractor to tell you how much your electrical will cost - you get bid from a licensed electrician. This member apparently chose not to get a bid for the electrical until after the AC was installed. We in no way tried to mislead her. 90% of our business comes from referrals (in fact, she states that she used us due to a glowing referral from someone else). We make it our goal to ensure that everyone has a good experience and feels that they were treated fairly. Scott Shamburg is an honest businessman and the bid was for our portion of the job (which does not include electrical). Since this is the case, the claim that we “didn’t tell the customer of the new electrical service that was needed” has no relevance. The customer goes on to say that they were “hounded for payment the day after receiving the invoice in the mail” and that they were “pressured to pay by credit card when payment had been mailed w/in 1 day of invoice”. This simply makes no sense, as we PREFER checks (there are fee’s associated with running credit cards). The customer also states, “if you prefer payment immediately after the work is completed, say so before the work is done instead of mailing an invoice”. Our contract states that payment is expected at time of job completion and our work was finished. There are circumstances where the customer prefers a mailed invoice and/or isn’t home at time of job completion to pay us in person. In these cases we will allow the appropriate amount of time for the mail to be processed; the only reason we might have called is to ensure that the customer simply received the invoice (and that would have been at least 2-3 days after mailing since we know it takes that long to reach the customer).
5.0

09/18/2006


JOHN P.

Scott was extremely knowledgeable during the bid process. He was flexible with our schedule. The work was started and completed on the same day. Area was left clean of any debris. Our home was built in 1995 and originally had a low efficient heater and no A/C. Scott took the time to repair the ducts, reroute the exhaust vent for the new heater through the roof, and instruct us on the programmable controls. Scott held to his original estimate and made us very happy consumers!

Description of Work
New heater, central air, ionic filter and duct repair.

Category heating & air conditioning/hvac

2.0

04/29/2006


PAMELA K.

The owner was very charming. He told me that this was a family company and that everyone who worked there was a "Shamburg". When I asked the 3 workers I met how they were related they had no idea what I was talking about. They were, in fact, not relatives. This made everything that followed hard for me to believe. The installation was done so poorly that within a month or 2 the silver tape used to connect the ducting to my house was coming loose. The next winter the heater quit working secondary to an internal problem I was assured had nothing to do with the poor installation. Scott agreed the job was done very poorly, but blamed me for not calling him to inspect after the job was complete. He had a worker out to redo with sheet metal that turned out much better. Charged me for the labor to fix the part because it was out of warranty. When I had the main panel burn out the next year I called someone else.

Description of Work
Installed new furnace with A/C in an outdoor location.

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

I don't have a client by this name in my records. Perhaps it was under another name? At any rate, if we were called out the winter after installing a new furnace/AC, all would still be under warranty. We would not have charged for parts. Most units have at least a 5 year parts warranty. She gave an F for price, but I feel anyone who has shopped for an AC and furnace would agree that $4000 she stated she paid for both, installed, is a very competetive price. Also, she indicated that her "main panel burned out". That sounds to me like she is referring to her electrical panel. We don't do any electrical work and our contracts clearly state that. She would have had to have an electrician hook the power to the AC and furnace. Her electrical panel would have nothing whatsoever to do with us. We are, indeed, a family business. We are a husband and wife team and our sons both work for us. We have 2 employees who, while not related, are the sons of old family friends. Being a family run business doesn't mean that every person who works there is related and we don't represent as such. We're a small company who gets 99% of our business from referrals and we try very hard to make sure that our clients are not only satisfied, but that they are happy enough to refer us to their friends and family. We have been around for a long time and that simply doesn't happen in this economy if you don't take care of people and treat them respect. Even from her account, we responded to and addressed her concerns as we do any time one of our clients has an issue. I'm very sorry that she feels as though we treated her poorly - we hate to hear that. We do our very best to offer great service and equipment at a competetive price.
5.0

08/14/2005


VIRGINIA H.

VERY INFORMATIVE DURING ESTIMATE PROCESS. SHOWED UP ON TIME FOR WORK (MAIN OFFICE CALLED AHEAD OF TIME FOR VERIFICATION). SHOWED FLEXIBILITY OF JOB AS HOOK UPS REQUIRED EXTRA WORK TO MATCH SPACING OF COPPER TUBING AND ELECTRICAL WIRING. LEFT WORK AREA CLEAN.

Description of Work
INSTALLED A NEW AIR CONDITIONING UNIT. REPLACING AN OLD, INEFFICIENT ONE. CONNECTED TO EXISTING DUCTWORK AND FAN UNIT.

Category heating & air conditioning/hvac

    Other local Pros in your area

    Cloud 9 Professional Cleaning Services

    Cloud 9 provides professional carpet and upholstery cleaning services, window washing services, and house cleaning and housekeeping services. We have been an Better Business Bureau A+ Accredited company and have maintained our Angie's List Super Service Awards.  

    NW SURFACE CLEANER INC

    We've specialized in cleaning, treating and repairing roofs and decks since 1983 by using only the best environment friendly products! Our services provide tremendous value to your home as well as enhance its curb appeal at an affordable price. Our superior knowledge, expertise and competitive prices are unmatched. We look forward to assisting you!  

    All Surface Cleaning Company

    All Surface Cleaning is a very affordable Roof, Gutter and Deck Cleaning service. It is our belief that anyone can do cheap work for a cheap price. Others can oversell the amount of work that needs to be performed in order to justify a “high quality” price. Our goal is to provide what we would want ourselves: VALUE – good workmanship and professionalism at a fair price. You owe it to yourself and your home to discover why All Surface Cleaning provides the best gutter, deck and roof cleaning Portland has to offer. We also offer some of the best warranties in the industry on certain services.  

    Offers by All Surface Cleaning Company on Angi
    Bonded
    Insured
    All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves.To find more licensing information for your state, visit our Find Licensing Requirements page.
    General Information
    Free Estimates
    Ask for details
    Eco-Friendly Accreditations
    Yes
    Payment Options
    MasterCard, American Express, Discover, Check, Visa, Financing Available
    Senior Discount
    5%
    Warranties
    Yes

    Services Offered

    Bonded technicians, financing, homeowner occupied, installation, light commercial, maintenance agreements, manufactured/mobile homes, multi-family, new construction, rental properties, sales, satisfaction guaranteed, service/repair, heating, cooling, fireplaces, tankless water heaters, gas lines & air filters.

    Services Not Offered

    Electrical & plumbing.

    Frequently Asked Questions & Answers about Shamburg Heating LLC

    How is Shamburg Heating LLC overall rated?

    Shamburg Heating LLC is currently rated 4 overall out of 5.

    What days are Shamburg Heating LLC open?

    Shamburg Heating LLC is open:

    Sunday: Closed

    Monday: 7:30 AM - 4:30 PM

    Tuesday: 7:30 AM - 4:30 PM

    Wednesday: 7:30 AM - 4:30 PM

    Thursday: 7:30 AM - 4:30 PM

    Friday: 7:30 AM - 4:30 PM

    Saturday: Closed

    What payment options does Shamburg Heating LLC provide

    Shamburg Heating LLC accepts the following forms of payment: MasterCard, American Express, Discover, Check, Visa, Financing Available

    Does Shamburg Heating LLC offer free estimates?

    No, Shamburg Heating LLC does not offer free project estimates.

    Does Shamburg Heating LLC offer eco-friendly accreditations?

    Yes, Shamburg Heating LLC offers eco-friendly accreditations.

    Does Shamburg Heating LLC offer a senior discount?

    No, Shamburg Heating LLC does not offer a senior discount.

    Are warranties offered by Shamburg Heating LLC?

    Yes, Shamburg Heating LLC offers warranties.

    What services does Shamburg Heating LLC offer?

    Shamburg Heating LLC offers the following services: Bonded technicians, financing, homeowner occupied, installation, light commercial, maintenance agreements, manufactured/mobile homes, multi-family, new construction, rental properties, sales, satisfaction guaranteed, service/repair, heating, cooling, fireplaces, tankless water heaters, gas lines & air filters.

    Are there any services Shamburg Heating LLC does not offer?

    Electrical & plumbing.