Angie's List is now Angi. Learn more

Find top-rated Pros in your area

Enter a zip code and get matched to businesses near you.

H Jack's Plumbing & Heating Co

Founded 1980 • With Angi since May 2010

4.0

(158) Verified Reviews

Business Details

Phone Number

Address

29930 Lakeland Blvd

Wickliffe, OH 44092

Description

Additional contact name - H Jack Langer. Financing available. See website for additional service areas. Family owned & operated. Additional phones - (440) 943-0681, (216) 691-9935, (440) 743-0780, (440) 946-1166....

Verified Reviews

A few reviews for this pro...
1.0

01/01/2021


Bonnie H.

I hired HJack to come out on 12-26 because my gas furnace had gone out. They told me it would be $135 just to come out but I agreed anyway thinking that this is what they all charged. A tech came out and lit my pilot and I was presented with a bill of $245. He had to point where to initial and sign because I just had cataract surgery. The heat went back out on the 29th. I put on my old glasses to look at the receipt for the phone number and then noticed that I was supposed to be given at least an oral quote on any repair over $25, which they didn’t do. A different tech came out and said I needed a wire repair and quoted $395 because he also said he needed to run a ‘gas pressure test’. I waited upstairs. He then told me that I had two valves that were leaking gas and gave me a quote for an additional $739 (upon the $395!) and that he would have to shut down the gas to the whole house if I didn’t agree to go ahead and have the work done. I started crying and told him I couldn’t afford it. He must have called the 1st tech to come out while he went out to his truck to write up the quote because the 1st tech than showed up at the house and confirmed that what I was told was true. I was also told my hot water tank would need work which I had no problems with and didn’t call them out to even look at! I told them I was going to call Dominion to come out and check for gas leaks because I was starting to feel that they were scamming me. They said they would leave the ‘heat on for the night’ but that I was to contact the office in the morning because they offer financing; otherwise they would have to shut the gas off ‘for your safety’. I had no intentions of having them come back out unless I could get confirmation from Dominion, and even then was thinking I would call someone else out. Because I just had cataract surgery I had an 8:10 appointment the next morning. While I was there, HJack’s called my phone twice, which I had on vibrate and didn’t answer. I headed home and turned on my street at 8:49 and HJack’s was IN MY DRIVEWAY! I drove by and went straight to the police station shaking because I was actually feeling harassed by them; that they weren’t going to give me time to even call Dominion because I’d probably find out I was being scammed, or that I would call someone else. I had the police go to my house to tell them to leave. Imagine coming home from an appointment not being able to pull in your driveway, enter your house and use your own bathroom in private! I don’t know what they did to my hot water tank but I had no hot water on the 31st! They were not called out to look at the hot water tank and I had no issues with the tank until they ‘looked at it’ during the gas pressure test! I am now, during a pandemic, left with no hot water! I’ll have to now call out someone else to fix a problem I did not have until after HJack’s came out! I am a woman alone and fell prey to their scamming! Avoid at all costs or it will cost you all!

Description of Work
Furnace repair

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

Ms. [Member Name Removed], With all due respect, your review is neither an accurate or fair description of the level of Safe and Professional Service and Workmanship we have been providing our customers, around the clock, for over 40 years and two (2) generations now. This, along with consistently giving back to those most in need in the communities we serve. In speaking with you personally on the phone yesterday (New Year’s Day), we offered to meet Dominion onsite to review our findings and make any further repairs at no additional cost. We also offered to service your hot water tank this Saturday morning at no additional cost as well. As a final gesture of Goodwill, we are refunding you 100% of the money you invested with our company for services rendered on both 12/26/2020 and 12/29/2020. Our only intention was looking out for your “Safety” and “Well-Being”. We are very sorry you perceive it in a different manner and hope you have a Happy New Year moving forward. Best Regards, John Langer President H. Jack’s Plumbing & Heating Co.
1.0

11/05/2020


Dave W.

I had HJacks out to my house today for my furnace that had a bad inducer motor. They told me the price to fix it was $963. I checked and the part was available for $279 to $385 (my price, not what they would actually pay for the part). I said no thank you that I would fix it myself. They charged me an $89 service fee just to come out. I bought the part from a nearby HVAC store and replaced it myself in less than 30 minutes. I understand they are a business and need to make money but I feel that them making what would have been a $750 profit for a job that I as a homeowner was able to finish in 30 minutes is an uncalled for ripoff

Description of Work
Furnace repair

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

[Member Name Removed], We value and appreciate all feedback from our customers, even when it is not always positive. It is during these instances that we are able to demonstrate our true commitment to customer service. Our upfront and transparent pricing, is based on providing the level of safe and professional service and workmanship that our customers have come to expect for over 40 years and two generations now. We provide a guarantee on all of our service, material provided, and workmanship that is truly unique in the skilled trades. This along with consistently giving back to those most in need in the communities we serve. We attempted to contact you by phone the past few days, to discuss your concerns and resolve them to your 100% satisfaction. However, the name on this review does not match with our work order or payment received. The phone number may be different as well. Please contact us at your earliest convenience (440) 943-0681 or bgysin@hjacks.com. Thank you for your consideration.
1.0

11/02/2020


Shawnda T.

The technician tried to rip me off as a female. Said the job would cost $498.00 found out the part was only $15.00 to repair the furnace so how could it cost almost $500.00 to repair. That’s ridiculous and I don’t appreciate being over charged.

Description of Work
Furnace Repair

Category heating & air conditioning/hvac,basement waterproofing

Service Provider Response

[Member Name Removed], We value and appreciate all feedback from our customers, even when it is not always positive. It is during these instances that we are able to demonstrate our true commitment to customer service. Per our conversation, and gesture of goodwill, we were glad to be able to resolve your concerns to your satisfaction. For over 40 years and two generations now, our family-owned and operated company has been providing the level of safe and professional service and workmanship that is truly unique in the skilled trades. This along with consistently giving back to those most in need in the communities we serve. Give us a try and you won’t be disappointed. Thank you for your consideration.
5.0

02/08/2019


William F.

Joel was very professional and unclogged the toilet using an auger in about 10 minutes. Price was extremely high for 10 minutes work during normal business hours and it was not a rush or an emergency situation Highly unlikely this company will be used again The company was called, explained the disappointment about the price, and was told the situation would be reviewed and a call back would be completed. Call has not been received, yet.

Description of Work
Clear clogged toilet

Category plumbing

5.0

07/19/2018


Katherine I.

Emailed H Jack at 6:30am and promptly got a call back. They were at the house by 8:15 am. The initial leak test indicated nearly every joint was leaking on the line. They provided a quote and started working immediately stating they thought it would take 2 plumbers 1 day. By the end of the day the crew had grown to 4 plumbers and they stayed to work until 6pm when the water heater could be turned back on. The next day 5 plumbers came back and finished up by 1 pm. We were nervous that the price was going to shoot up with the extensive work required but they honored the original quote which was awesome for us. They also rerouted a lot of weird original plumbing to make it more accessible and safe. No issues when gas company came back to turn it back on. Very happy with H Jack’s team!

Description of Work
Came home from a long weekend and smelled gas in the house. Called gas company and they completely shut off the gas at 1am. All fittings were old and not salvageable. Had to replace entire internal gas line for a gas stove, fireplace and furnace. All plumbing seemed to be original to 1964 house.

Category gas leak repair

Service Provider Response

Thanks so much for the review, [Member Name Removed]! We're glad we were able to help and make sure the house was safe and correctly repaired. If you ever need us again, we're available 24/7/365.
5.0

08/31/2017


mike P.

They worked with my schedule and even came earlier when time opened up unexpectedly. The entire crew was professional, cordial and cleaned up at the end of each day. They reviewed the installation before and after with me, told me what to expect and after installation went over it again and answered all my questions. They cleaned up after each day. I feel I got an excellent product at a very good price with excellent service. I would use them again and would readily recommend them to friends and family. Very good experience.

Description of Work
new furnace, AC installed and light/fan placed in main bath.

Category heating & air conditioning/hvac,plumbing

5.0

04/18/2017


Terry W.

They immediately responded, and my issue was rectified the same night. Way to go.

Description of Work
Emergency furnace repair over the weekend.

Category heating & air conditioning/hvac,gas leak repair

1.0

04/12/2017


Cathy T.

They didn't fix it. Told me they did furnaces & I needed a new one & it would cost $8000. Ridiculous!

Description of Work
Needed them to look at a plumbing problem

Category heating & air conditioning/hvac,plumbing

Service Provider Response

Thank you for your feedback on your most recent service experience with our company. We have tried to contact you multiple times in an effort to further discuss your concern and resolve any misunderstandings. Our records indicate that you were provided a free estimate to replace your furnace in the amount of $5,000. The quote provided was fair and competitive, based on equipment, service and workmanship required for a safe and quality installation (including all required permits and inspections). Please call us to discuss further as we would welcome an opportunity to speak with you regarding this matter. We appreciate the opportunity to be of service.
5.0

04/12/2017


Shahid M.

Plumbers were professional, got the work done as quoted and were mindful of property and cleaned up after themselves.. Would use again.

Description of Work
Stopped up kitchen drain.

Category plumbing,drain cleaning

5.0

03/07/2017


Grace M.

A little pricey. They were fine. They were very professional. They were good. I would call them again. I just felt they were a little pricey. They're all good.

Description of Work
They replaced a thermostat for the furnace.

Category heating & air conditioning/hvac

1.0

02/14/2017


Michelle K.

My homeowners insurance company continues to pursue them for the damages, but have been stonewalled with claims that they are not responsible. The regional VP remains uncooperative and rude, refusing to work to rectify their mistake. He continues to claim that his plumber could not have possibly spilled enough water to warrant that amount of clean up, even though he was not present at the time of the damage and the plumber who was present had his back to them problem. Neither of them can speak to the amount of water that flowed under my floor that day with any accuracy. It has been nearly three months of awaiting the financial recovery for an unexpected floor replacement that we had no intention of doing, nor did we need, before they set foot in my home. This company is unwilling to accept accountability for their mistakes and refuses to approach this incident with the integrity that the consumer deserves. We are innocent victims of extraordinarily poor business practices. The regional VP of this company should be ashamed. I warn anyone who is need of plumbing services to stay clear of H Jacks and I will continue to pursue the recovery of the expense of the botched service call, the clean up and the replacement of what was a perfectly good floor.

Description of Work
My experience with H Jacks has been a disaster. One evening my husband and I noticed the drain in our kitchen sink backing up. Known locally for their service, we called H Jacks. The plumber they sent was over within the hour. During the repair, he ran the faucet and the disposal to test the drainage. While he was watching the sink from above, the disposal came apart below and flooded below the sink, along the cabinets and in to the dining room, flowing beneath the floating laminate flooring. As he rushed to his van for towels, I ran to mop up what I could. I stepped on to my dining room floor and water seeped through the seams from underneath. If anyone is familiar with laminate flooring, you know that once water is locked below the floor, it has to be replaced and it is nearly impossible to piece back together board by board. The plumber on the job was apologetic and documented the incident accordingly. It should have ended there but it gets worse. The next day my husband and I called the regional office to address the incident and work towards rectifying the damages. The regional VP made an appointment to come to our home to assess the damages that evening. The regional VP looked at our floor and determined it was not wet underneath, by merely touching the surface, and we were over reacting. He was insistent and defensive. He even went so far as to claim it wasn't that much water and couldn't possibly pose a problem, even though he was not at the scene. His demeanor was not what you would expect from a company that prides itself on customer service. After arguing the facts of the situation in my home for nearly an hour he agreed to send out a team to test the area looking for moisture the next morning. On the third day of this debacle, I met the Water Extraction Team at my home (excellent company). After only 10 minutes in my house with their moisture detecting tools they determined that yes, indeed, there is standing water between my laminate floor and the concrete slab. They recommended they remove the flooring immediately. Tired by H Jacks, they put a call in the them to await next steps. Even after reporting their findings to H Jacks, the plumbing company refused to accept responsibility and sent the WET team away. The regional VP then called my husband and offered him an ultimatum. We could either allow H Jacks to come back in to my home and remove only affected boards and replace them (again, a nearly impossible feat to match a 10 year old laminate floor) or we could purchase all new flooring materials and they would pay for labor. We refused to be bullied in to taking financial responsibility for what should have been a reputable company's mistake and immediately made an insurance claim. We called ServiceMaster Disaster Recon (excellent company) and they were at my house with my insurance adjuster within the hour to assess the damages and remove my flooring. It took two full days for the concrete and affected drywall to dry with industrial fans and a humidifier provided by ServiceMaster Disaster Recon. Even after two professional water removal companies and the insurance adjuster's documentation of the damage, the regional VP has refused to take responsible.

Category plumbing

Service Provider Response

As customer service is the foundation of our business, as it has been for over forty years, we reached out to the customer directly to resolve their concerns. Please note that this matter has been resolved to the customer's 100% satisfaction since this review was posted. Thank you for your consideration.
5.0

01/13/2017


Kathleen S.

Went very well. Prompt response, work performed. Very good job.

Description of Work
Jeff was the technician. He did an excellent job. I neglected yearly maintenance. My boiler would not keep a flame. He cleaned the non-functioning parts and made sure the boiler was running well before he left. Also, he made sure that I would save myself some money by not neglecting the yearly service all.

Category heating & air conditioning/hvac

5.0

11/18/2016


Megan S.

From start to finish my experience with this company has been fantastic. The technicians were kind and professional, provided me with a detailed description of how the product works, and tips to maintaining the water heater in the future. The tankless heater is efficient and provides endless amounts of hot water. I will definitely use this company again in the future and appreciate their swift response to ensure the safety of my family.

Description of Work
My hot water tank was not venting properly which caused carbon monoxide to enter my home. I called H Jacks Plumbing and Heating Co and they immediately sent two technicians out to my house. They explained the problem and provided me with a detailed description of my choices to remedy the issue. I chose to go with a Rinnai Tankless Water Heater.

Category plumbing,water heater repair,gas leak repair

5.0

11/08/2016


lynne F.

The best thing was the response time. They come in and fix the problem and get you back to normal. It was affordable.

Description of Work
They replaced a broken garbage disposal.

Category plumbing

5.0

11/08/2016


lynne F.

I think we called them late in the evening at 10 or 11 at night and they were there at my door around 9-10 in the morning.

Description of Work
We were having problems with the heating.

Category heating & air conditioning/hvac

5.0

09/28/2016


Elizabeth B.

They came in they were efficient in their work. I think they rerouted one of my pipes, I have two facets on the outside and one of them doesn't turn on anymore, my house was built in the forties so I know it's very old but I think they rerouted one of the pipes had I known more I would have go through and show me what they did and how everything works, but they were here for two days and it was a lot of work. They are trust worthy, you feel comfortable with them in the house and I think that the price is right for the amount of work that they do, you don't feel like you are being over charged and I really think that, I suggested that you hire them.

Description of Work
I used H Jack's Plumbing & Heating Co for plumbing service. They had to replace a lot of a pipes in my basement in fact the water was turned off from the curb had to call the city in two or three times actually the first time if they had to, they had to install a new pipe from the original to the original was so old they just couldn't turn it on they had to install a original, so that was basically it but it was excessive it took two days actually. Two full days. I was having trouble with the plumbing in my bathroom where it was leaking and then it had frozen in the bathroom sink it's just frozen and I couldn't turn it on or off it was just getting worse and they replaced all of that too, they replace the bathroom sink and replaces a lot pipes.

Category plumbing

5.0

09/19/2016


Denise D.

I would have liked for it to be cheaper but it was a Saturday and not going to be cheap. They were here when they said they would be. They are always very professional.

Description of Work
I use H Jack's Plumbing & Heating for plumbing services. They had to replace the pipe to my toilet, it just kept running and so they replace that.

Category plumbing

1.0

08/02/2016


David T.

Went very poorly. Technician didn't seem like he knew what he was doing, we had to suggest closing valves to the hot water tank because there's no way the whole tank was being pressurized, at least quickly. The technician, after 2 hours, essentially just said that the test was failing and tried to leave. There was no diagnosis whatsoever. Charged me $193 to tell me it was failing, which I already knew. Expressed my displeasure, he said a manager would call me and haven't received any calls. Very disappointed, on to the next plumbing company. Technician was very nice at first, but was clearly getting frustrated at the end. Not sure if it was lack of knowledge/training, or lack of equipment causing the issue. Also left shower head undone and lines disconnected from the hot water tank. They were out same day though. Update: A manager did get a hold of me and refunded me a little bit of the money. He offered to come out for free but after the first experience I declined. I had BAM Plumbing come out. They were quick, clearly knew what they were doing, For an air pressure test, I would stay away from H Jacks.

Description of Work
Air Pressure test/Diagnosis

Category plumbing

Service Provider Response

We appreciate your candid feedback and are sorry the service and follow up did not meet your expectations. For over forty years now, we continue to work hard every day to improve. If you encounter another plumbing or heating emergency in the future, please give us another opportunity. You will not be disappointed. Thank you for your consideration.
1.0

05/17/2016


Kevin B.

The work I hired Hjack's to complete was done on time. However, at one point while work was being performed I caught the plumber working in our shower tampering with our bathroom sink. He had the hot and cold fixtures removed and he stated that the sink was leaking around the fixtures. It had not been leaking prior to his arrival nor did I approve any work on our sink. The same man also tampered with the water valve behind our toilet bending it to the point it caused a drip. The toilet itself was also tampered with as the bowl will slowly drain while not in use causing the fill valve in the tank to kick on periodically throughout the day and night. This same man also cracked the tile in our shower around the soap tray nowhere near the shower valve. He also suggested we hire and pay him to fix it. Immediately following their visit i noticed a banging in the pipes whenever the kitchen sink is turned on. That issue did not exist before the work was done. It is my firm belief that these problems were deliberately introduced in an attempt to receive a call back for more costly service. The work was performed by Toby, Dave and Bill. If you have any respect for your home or yourself do not hire Hjack's for anything.

Description of Work
Shower valve replacement and two ball valves replaced.

Category plumbing

Service Provider Response

Although sometimes we disagree, we listen to all feedback from our customers, even when it is not very flattering. The three technicians mentioned in the above review have all been long-term, outstanding employees within our company. They have always worked with the highest level of integrity when it comes to providing professional, safe, and quality workmanship to both first time and repeat customers alike. They consistently rank very high within our company for being requested back by our customers on an ongoing basis. When working on or around older plumbing, we often run into issues that our customers may or may not be aware of in their home. For over 40 years now, we have had a professional responsibility to bring those items to our customers' attention, but it is left to the homeowner's discretion if they would like the repairs completed. Thank you for your consideration.
5.0

03/14/2016


NANCY A.

I especially liked their promptness and their work habits. I liked the fact they could identify the problem with camera's instead of guessing. They were especially professional , polite and punctual. I would use them again

Description of Work
Scoped out all the drains to determine the problem. Excavated the side and part of the front yard. Dug down about 6-8 ft. Determined the source of the water in the basement. Replaced the footer drains, installed 4 cleanouts, installed new window well drains, filled in with gravel, went as far into the front yard as possible to reach the storm drain, cut out old down spout drain and replaced two including one under the front porch. Jetted out all the drains. Removed all the old broken drains , repaired the connection to the sump pump underground, cleaned the tree lawn of mud, cleaned out inside crock of sub pump.

Category excavators,plumbing,basement waterproofing,wells,drain pipe,sewer cleaning,drain cleaning,basement remodeling

2.0

03/12/2016


Jeffrey F.

On the day before leaving on vacation, our 8 year old York furnace went on the fritz. We are a long time customer of H Jack plumbing and heating . We actually purchased the furnace from them along with a hot water heater and numerous service calls over the years. The day before the furnace went out, we had hired H Jack's to install a tub and do all the rough in plumbing for a complete bathroom remodel in progress at our home. Yesterday's bill for the plumbing work was ~$1800. All of the work they have done has been satisfactory to date. For today's furnace job, The repair crew showed up promptly for an emergency repair call on a Saturday. For the record, the crew was courteous and professional. The diagnosis was a defective inducer motor. After checking with the supervisor - Pat - I was told the price would be $593.00 plus the $89.00 diagnostic fee. I told the repair crew that price seemed steep for a small, simple electric motor. I went on the Internet and found multiple sources selling the same (identical) part for $130 to $160. I showed the Internet results to the technicians. They called the supervisor (Pat) to let him know about my concern. I could overhear the conversation with Pat. Pat said " well, it's Saturday, I've got the part... If he wants his heat on, guess he'll have to pay my price". I was obviously furious to hear that kind of extortion from a company I had done so much business with over an extended period AND just yesterday I had spent $1800 with them! I asked to speak with Pat and pleaded my case for being a loyal customer and seeing the 5X mark- up he was asking for parts for this emergency repair. He offered to waive the $89 diagnostic fee. Unfortunately, Pat was right. He had me between a rock and a hard spot as I did not have time to find an alternate solution. So, we paid the extortion! It is now clear how H Jack's views their long time loyal customers. But, It will be the last time H Jack's gets any of my business!

Description of Work
Repaired Furnace

Category heating & air conditioning/hvac,plumbing,remodeling,water heater repair,home remodeling

Service Provider Response

Mr. [Member Name Removed], You are a valued long-term and repeat customer of our company. In establishing pricing for residential service work, the material used takes up a much smaller percentage of the overall cost. Providing the level of safe, efficient, quality service and workmanship, that our customers have become accustomed to over the years, is where the majority of overhead is incurred in our “upfront” pricing structure. Our operating overhead increases when we provide this level of service and workmanship after normal working hours, or weekend emergency situations, as in this particular repair. We will be contacting you directly to resolve your concerns to your satisfaction, and work diligently to retain you as a valued customer. Thank you for your consideration.
5.0

02/23/2016


ANNE M.

Dear Angie's List, You had better check out this company to see if it'ss the one who hires people to stand out in 20 degree weather wearing a sandwich board saying "We Want to be your Plumber" - Jack's. Not only do I think it's not a very effective mode of advertising, it's inhuman treatment. If I had 2 ft of water in my basement they would be the last company I'd call. If this is not the same company that is responsible, my sincere apologies.

Description of Work
I never hired this plumber, I called them to complain about the issue below

Category plumbing,basement waterproofing,basement remodeling

Service Provider Response

Ms. [Member Name Removed], Thank you for sharing your concerns regarding our sign men. Safety is always the number one priority for all of our employees that have to work outside in the elements. As it relates to our sign men, they are long-term employees who take multiple rest breaks throughout the course of their shift. As a company we monitor them very closely as well. When the weather becomes severe, we call them off or allow the option to work inside one of our facilities. They always have 100% discretion as to when they are comfortable working outside in whatever weather Northeast Ohio may surprise us with on a regular basis!
2.0

10/26/2015


Judy F.

They are terrible. They wanted to charge me ridiculous amount of money. It was like $6,000 to replace the furnace which was a joke. That is why I called Old Brooklyn Heating and Cooling and they charged me $1,200. The quality of their service was not bad. They were responsive. The workers were great, but it was the people from the corporate level that were horrible. The thing they could do differently is not rip people off.

Description of Work
I used H Jack’s Plumbing. I have used them for plumbing and heating and cooling and they looked at my furnace the last time they came out.

Category heating & air conditioning/hvac,plumbing

Service Provider Response

Ms. [Member Name Removed], As a valued repeat customer, your positive feedback on the quality of our service and workforce goes a long way within our company. While we are not aware of the scope of services performed by the other contractor, with the significant difference in price it could not be a fair and equal comparison. Per your approval, we would like to review our quote alongside the scope of work performed by the other company. Thank you for your business, support and consideration.
3.0

07/21/2015


Rose N.

For just plumbing alone, it was almost $5000. Remodeling it was almost $25000. Nowhere did it come near to what they have. That was really outrageous. They were on time.

Description of Work
I had H Jack's. They came out. They just gave me an estimate on how much it would be to fix something. I had a leak behind my shower and it had some damage.

Category plumbing,home remodeling

Service Provider Response

Thank you for reviewing your most recent service experience with our company. For over 35 years, H. Jack’s Plumbing & Heating Co. has provided kitchen and bathroom remodeling services featuring only professional-grade materials and the highest quality workmanship. In this particular case, we provided an estimate to remove and dispose of the entire walls and flooring down to the studs and joists due to heavy and extensive water damage. We recommended installing new bathroom materials and fixtures due to the fact that we are not able to guarantee the existing materials could be salvaged and reused. Newly installed products and materials would be supported by the manufactures warranties, as well as a warranty on the workmanship performed by H. Jacks, providing for the customer’s piece of mind. The time and material costs to complete the project from demolition to completion, including applicable permit fees, were carefully calculated and reviewed with the customer. We thank you for the opportunity to quote this project.
4.0

06/24/2015


Michael M.

Price was a bit higher than competitors even with their coupon, but they were able to get me scheduled in several weeks earlier than anyone else. They called ahead on the day of service, and that was appreciated.

Description of Work
They performed an AC tune up.

Category heating & air conditioning/hvac,plumbing

Service Provider Response

We truly appreciate the opportunity to serve you and thank you for your business and support.

    Other local Pros in your area

    Basement Care

    Basement Care has over 40 years of experience in the waterproofing business. We are locally owned and operated, fully insured, licensed, and bonded. Our reputation is among the best in the basement waterproofing industry. Our employees are fully covered under Ohio Worker’s Compensation for your protection. We supply every prospective customer with as many references as needed to ensure the best possible decision about our company and workmanship. FREE Inspections and FREE estimates!  

    Eagle Landscaping Inc

    2020 Super Service Award winner! Previous years awarded: 1999, 2003, 2009-2019. 6-8 employees. Uses subs for irrigation & electrical work. Cost is determined by the job. No travel charges. Ask for details on service fees.  

    Angi Super Service Award badge
    Super Service
    Award 2021
    PATRIOT MECHANICAL LLC

    When you have heating, cooling, or ventilation issues, turn to the honest, fair, and reliable professionals at Patriot Heating & Cooling. With senior citizen and veteran discounts, our local business makes it easy to get the services you need at a low price. We are a family owned company providing you with the very best HVAC services, including 24/7 emergency assistance. Residential service calls are just $35 in Lake and Geauga counties, and $59 in Ashtabula County.  

    Offers by PATRIOT MECHANICAL LLC on Angi

    Business Highlights

    Emergency Services OfferedEmergency Services Offered
    Bonded
    Insured
    All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves.To find more licensing information for your state, visit our Find Licensing Requirements page.
    General Information
    Free Estimates
    No
    Eco-Friendly Accreditations
    No
    Payment Options
    American Express, Discover, MasterCard, Visa, Check
    Emergency Service
    Yes
    Warranties
    Yes

    Services Offered

    Plumbing, water heaters, drain cleaning, water lines, sewer cleaning. Heating & A/C, ductwork. Gas lines. Excavating. Basement waterproofing. Tile & drywall repair & installation

    Services Not Offered

    Ask for details

    Frequently Asked Questions & Answers about H Jack's Plumbing & Heating Co

    How is H Jack's Plumbing & Heating Co overall rated?

    H Jack's Plumbing & Heating Co is currently rated 4 overall out of 5.

    What days are H Jack's Plumbing & Heating Co open?

    H Jack's Plumbing & Heating Co is open:

    Sunday: Open All Day

    Monday: Open All Day

    Tuesday: Open All Day

    Wednesday: Open All Day

    Thursday: Open All Day

    Friday: Open All Day

    Saturday: Open All Day

    What payment options does H Jack's Plumbing & Heating Co provide

    H Jack's Plumbing & Heating Co accepts the following forms of payment: American Express, Discover, MasterCard, Visa, Check

    Does H Jack's Plumbing & Heating Co offer free estimates?

    No, H Jack's Plumbing & Heating Co does not offer free project estimates.

    Does H Jack's Plumbing & Heating Co offer eco-friendly accreditations?

    No, H Jack's Plumbing & Heating Co does not offer eco-friendly accreditations.

    Does H Jack's Plumbing & Heating Co offer emergency services?

    Yes, H Jack's Plumbing & Heating Co offers emergency services.

    Are warranties offered by H Jack's Plumbing & Heating Co?

    Yes, H Jack's Plumbing & Heating Co offers warranties.

    What services does H Jack's Plumbing & Heating Co offer?

    H Jack's Plumbing & Heating Co offers the following services: Plumbing, water heaters, drain cleaning, water lines, sewer cleaning. Heating & A/C, ductwork. Gas lines. Excavating. Basement waterproofing. Tile & drywall repair & installation