Find top-rated Pros in your area

Enter a zip code and get matched to businesses near you.

Advantage Fencing

Founded 2011 • With Angi since February 2012

4.7

(75) Verified Reviews

Business Details

Phone Number

Address

6105 Weir Street

Omaha, NE 68117

Description

Are you looking to add privacy and security to your property or enhance the beauty and value of your home? Let Advantage Fencing of Omaha help. Whether you want something traditional such as a wood or vinyl fence or a unique product to accentuate the landscaping and motif of your home or business such as a wrought iron or ornamental fence, we offer the right fencing solutions at competitive prices ....

Verified Reviews

A few reviews for this pro...
5.0

03/16/2021


Connie K.

Went great, they gave us the timeline and stuck to it. No hidden costs incurred, did a very nice job!

Description of Work
Fence and post replacement

Category fencing

5.0

12/04/2017


GARY W.

Everything went as planned and scheduled. Fence looks great. Fence removed was done neatly and all materials taken away. The people from the company are very nice.

Description of Work
removed and replaced fencing on east side of yard, including a new gate..It was 6 foot cedar (b/b) in included walk in gate.

Category fencing, driveway gates

Service Provider Response

Thanks, [Member Name Removed]! It was great working with you! If we can do anything for you in the future just let us know.
5.0

11/30/2017


Peggy G.

We were very pleased with the finished product. The existing gate works much better and easier than in the past and the new gate looks like it has always been in place.

Description of Work
We needed 1) a section of our fence which had sagged repaired, 2) a gate which had shifted repaired and 3) an additional gate installed.

Category fencing

Service Provider Response

Thank you so much! We are happy to have helped!
5.0

11/08/2017


Ernie M.

Excellent! Mike was always just an email away and responded to all emails very timely. Work was performed as described as scheduled even thought schedule was changed after house was hit by tornado. Mike was very easy to work with and I recommended him to the new neighbors and now we all have Advantage Fencing. Mike is my fence guy!

Description of Work
Fence for back and side yards

Category fencing

4.0

06/30/2017


Alaric D.

The contract was worrisome to me as it seemed fairly pricey, but I figured between the nice fence and the fact that I had to do a survey that it was likely fair. After all they were the highest rated fencing company on Angies list. They failed to check their emails to get the contract. When talking to the vendor, they said that they would "tie in" to the neighbors fence. To me, this sounded like they would physically attach my fence to the neighbors existing fence, after all, that is why I chose the fencing I did. I thought to myself "perfect". After making sure it was ok to replace the neighbors fences, I made sure to tell the vendor that they should take out the 2 adjoining fences. After all, if they were tying in, then it would make sense to replace the neighbors fence, it would make it look nicer for everyone, and it would make my neighbors happy as they would no longer have to maintain those pieces of fence line. Being the highest rated vendor on Angies List, and bragging about how good of job they do and how careful they were, I opted NOT to get the sprinkler protection, my mistake. So the day finally comes that they install my posts, not only were my neighbors fences NOT replaced, they weren't even tore out, the fence line that I was "tying into" was several inches away from my new posts, leaving a weird offset, and my neighbors ******, because we had all agreed to what I THOUGHT I had made clear. When they came back to finish the fence, after the poles had set, I got a note saying that they "found sprinkler damage". So, the take away... As far as what the the fence construction goes, it was wonderful, beautiful and appears to be a fair price. Everything else? Ability to follow instructions, carefulness, communication, etc... miserable. If you want to hire this company, take the coverage, and make sure there is no wiggle room for confusion.

Description of Work
I had a fence instaled

Category fencing

5.0

04/28/2017


scott & Laura L.

Really well. Called Advantage Fence and the owner Mike referred me to his repair man ,Brennan who responded immediately and came a day early because he heard the forecast called for rain the day he was going to come out.

Description of Work
Existing chain link fence needed repairs

Category fencing

Service Provider Response

So happy to hear that Brennan got you taken care of! Please let us know if there is anything we can do for you in the future.
5.0

10/07/2016


LAURA and TOM A.

They did excellent work, were punctual, and explained everything they would do. Mike made some suggestions that saved us money.

Description of Work
Had a fence to close the back yard.

Category fencing

Service Provider Response

Thanks, [Member Name Removed]! We appreciate you taking the time to review our work! Please let us know if there'[Member Information Removed] anything we can do for you in the future.
5.0

07/23/2016


Andrea W.

The owner Mike was great to work with. He was recommended by my mortgage broker and we could not have been happier. We weren't sure what we wanted and sent Mike several photos and design options. He was very patient with us and quickly sent us quotes for multiple styles and heights. When it came time to put the fence in his crew was great. They kept the area clean and and did not hit a single sprinkler line. The fence looks amazing and we could not be happier. Would definitely recommend to anyone.

Description of Work
Put in a 4' under scalloped white vinyl fence with spade caps

Category fencing

5.0

06/28/2016


Julie H.

Mike Paladino came out to look at my yard. I had a somewhat unique problem and he offered a great fencing solution. He was quick to respond with an estimate. He projected when the job would be begun and when it would be completed. I thought perhaps the weather would cause a delay but it didn't. They contacted me several days before they were to be at my house. The work was completed beautifully. I would surely recommend them to anyone!

Description of Work
Advantage Fencing installed a six foot high cedar fence in my backyard.

Category fencing

3.0

06/24/2016


Felicia K.

Put down my 50% deposit in April and was give June as an estimate for starting the project. Communication is the weakness here. In mid-May, I had two guys putting flags to mark utilities, which is how I was informed the timeline was moved up. After I contacted Advantage for clarification, I was given a two-day "window" for post installation. The installers just showed up without a call confirming it was convenient (we have a dog, so it would be nice to know when a fence is coming down!). Posts installed with one not completely backfilled. Left over dirt just dumped under a tree, no one came to the door to ask if that was the most convenient or desirable place. In my communication with Advantage they said the concrete had to "set" and the fence would be built 7-12 days later. So imagine my surprise when after installing posts on Tuesday, and rain Wednesday and Thursday, guys show up Friday evening to install the fence. I went out to check and make sure the concrete wasn't an issue with the rain, and to ask why a post hole hadn't been filled and the "leader" said something about two different concretes, but then cars started pulling up to drop kids off for a party and I had to leave. The workers built the fence and then took off without letting me know or asking me to come out. When I checked the fence the next morning, it looked nice, except the same post hole that wasn't filled. The invoice email was sent and I responded I would gladly pay as soon as that hole was filled. The response back was that the sprinkler system was "nicked" and had I gotten that repaired yet? This was the FIRST I had heard about them cutting the sprinkler line! Apparently the "leader" I spoke with insisted he told me, but that isn't something one is likely to forget, so unless he mumbled as I walked away, he did NOT communicate that. I was leaving for two weeks the following day, so I had to rush and contact the sprinkler service to get the repair done so I could have the system on during my absence. There is a "sprinkler protection" clause in the Advantage contract, which I didn't take, but since that was $160 and my bill from my sprinkler service is 19 cents short of that, it would be a wash. Then their automatic invoice service was sending me threatening emails about paying penalties because my payment was overdue, even though I had let them know I would be out of pocket for two weeks. The fence seems well built, but they left cutoff piece of wood, trampled shrubs, broke light fixtures and left the place a mess. I had tried to move as much as I could out of their way, but it seemed like they picked a small shrub up out of the ground and just chucked it out of the way. Overall, the price was decent but the professionalism was lacking.

Description of Work
Removed old fence and replaced posts, fence and gate

Category fencing

2.0

04/27/2016


Molly H.

At first we were very impressed by Advantage Fencing; Troy was very knowledgeable, personable and informative. He returned to our property (on a Saturday) to speak with us when we had further questions about our planned fence. We signed off on the plan and waited a few months for the project to start. During that time, apparently the company changed ownership. There was an initial delay because no boundary survey had been done yet, though we had ordered one. Once that was done, work started promptly, and so did the problems. The work crew was polite and diligent, but it seemed that none of them spoke English as a first language. That's no problem in itself, but they had some questions about the plan. Troy had originally drawn up the plan when a hedge existed between our house and the neighboring house. With the neighbor's consent, we removed that hedge so the fence could be built. However, the boundary survey, once it was finally done, showed that the planned fence was going to be over the property line. We consulted with Mike, via phone (he didn't come to the property). He said we'd need our neighbor's permission to build it anyway. We got that permission, but then the workers showed us some further problems with the design; essentially there wasn't enough room for a gate. So we wanted to scrap the idea of having the fence between the houses, and just have it around our back yard instead. We talked to Mike (again on the phone only) and gave the workers the new instructions. They agreed, and that was that - a couple of days later, the fence was done. There were just two problems. The first problem was that the new fence was crooked on one side. It started in the back corner of the property and ran up to the rear of the house - but the workers put in a five-foot-wide gate there, while the property line is only four feet from the side of the house. So they made the back yard into a weird trapezoid, and also needlessly put some of the fence onto the neighbor's property. The second problem was a crooked section of fence around another gate in the back yard. I won't go into detail, because it got fixed to our satisfaction. I called Mike about the problems, and he visited and said he'd fix the second problem - and a crew returned and did fix it very soon after. So that was good. But the first problem, the entire side of the yard being crooked, he shrugged off. I asked why they used a 5' gate when a 4' gate was obviously the right choice, and he said it was because the original plan had it. He agreed that a 4' gate would have been better, and then there was an awkward silence. I realize it would probably cost a fair amount of money to have a crew remove the entire side of the fence, re-set the posts, etc., but he made absolutely no effort to address or fix the problem. We're pretty much stuck with it. So there were three seemingly minor breakdowns in the service, and fixing any one of them would have prevented us from being stuck with a fence we don't like. First, the boundary survey wasn't done until the day before construction started. If we had known where the property lines were right away, we would never have removed all that hedge and would have had the right design from the start. Second, Mike (or another fence expert) should have come to the property when we needed to change the plan, and should have drawn an entirely new plan. I think if he had seen what we were dealing with, he would have easily identified that we would want a 4' gate instead of a 5' one. Third, the language barrier made it difficult to speak with the work crew. Perhaps they would have identified the same problem if we had been better able to communicate. Overall, the fence is nice, and we do appreciate that they promptly fixed one of the problems with it. We can live with the major problem (the one side that's crooked), but it's extremely disappointing that Mike made no effort to explore any possible solutions, and some basic efforts at communication/service could have prevented the whole problem. Instead, we can't recommend Advantage Fencing - there are probably plenty of companies that can build a good fence, but we learned the hard way that we really needed a company that will also communicate clearly and make sure we're satisfied at each stage of the process.

Description of Work
Installed perimeter privacy fencing in our back yard and extended one side up, installed three gates.

Category fencing

5.0

04/21/2016


Douglas N.

Quality work, fast and done right. Mike was always available to answer questions. His crew were polite and courteous. The work done was fantastic. They came to the job and worked until it was done, they cleaned up the area when the job was complete. I would have them back to do work again and would highly recommend them.

Description of Work
Removed the old fencing and replaced with new.

Category fencing

5.0

01/18/2016


Carol G.

We had someone from the company come out to the house to look for the typical survey locates that are normally in the ground. It turns out that our property did not have them. The gentleman I spoke to recommended having a survey completed; I am glad we did! We found out that our current fence installed by previous owners was not correctly placed on our property. A few weeks passed (due to the Christmas and New Years holiday). During that next week, we had all of the utility companies out to mark the property. That next Monday, the Advantage Fencing team went to work around 10:00am taking out our old fence. I work from home and was a bit concerned about noise; I barely heard anything! My husband came home from work around 2pm and they had the old fence completely gone and the new posts set in the ground. The cement needed to cure for a few days of course. The team came back on Wednesday and completed the fence. A few things to note: the quality of the materials they used is outstanding! This fence is beautiful; even better than I expected. We are extremely happy with the fence but the level of service from this company puts it over the top. It is outstanding! On a side note, I was so happy to see that they saved my Honeysuckle vines that I had on my old fence. They moved it away, installed the new fence and put it back up for me! This company is great! I will have them back to finish the rest of the fence once we remove a few large bushes. So glad we found this company; they are great!

Description of Work
Removed and replaced most of our wood fence in the backyard. Advantage Fencing provided an initial estimate in October 2015 with paperwork to help us understand what exactly would be done, etc. They provided us with a late December installation date; they notified us on 12/1 and requested 1/2 down for the install. The Advantage Fencing team worked on obtaining permits, arranging the survey and utility markings. They had our old fence removed and installed the posts for the new fence in 1 day! A few days later (after letting the cement cure), they came back and installed the rest of the fence and gate.

Category fencing, woodworking, driveway gates

Service Provider Response

We are so grateful for the time you've taken to review your experience with us! We really enjoyed working with you and look forward to helping with the rest of your project.
3.0

01/06/2016


L S.

I had 1 gate on each side of house installed. One side was to be a wide gate and was on my signed contract. I put down 1/2 of cost as a deposit. Posts were installed and neither gate was the wide gate. I called and they said lot was not wide enough at the place that gates were to be put in. They did not communicate with me about this they just installed the post . The cost was to be an additional 350.00 to move the post to enable the wider gate. When I talked to them they said it was my responsibility to inform them that the gate wasn't a fit at that place, Since they are a professional fence installer I feel it is their responsibility to notify me that there is a potential problem. They settled on 150.00 to move back a few feet to a wider spot to fit the wider gate. The extra cost and problem could have been avoided by an email or phone call to ask if I wanted to move gate back a few feet to accommodate the wider gate as specified on my contract. The fence was finished early November and I am happy with it

Description of Work
Put fence in backyard.

Category fencing, driveway gates

Service Provider Response

As is noted in the emails below, we did actually contact you after your fence was marked out and you confirmed that placement. Unfortunately we, just like you, were unaware that the property was shorter than you thought on that side until the property pins were located, so we had no way of knowing there was a potential problem. It was only after the fence was installed according to the markings which you had pre-approved that we were made aware of the issue. We came back and made the adjustments you'd requested to accommodate the wider gate. However, the $150 charge was not to make the change, but because there was additional footage required for the new layout. Our normal charge to remove and reinstall for this would've been higher, but we agreed to the lesser charge to compensate for your inconvenience. On Friday, October 30, 2015, Michelle Paladino wrote: I talked with Mike and he did confirm that the change order pricing is due to the footage increase as well as the additional labor to cut back the bushes which obstruct the new fence line. I can understand your frustration with the situation, however, we are doing all that we can to alleviate the issues caused by the property lines not being where you or Mike thought they were. However, this was not a matter of negligence on our part. It is actually our policy to contact customers to confirm the final layout after we've flagged the property to avoid issues just like this. Jamie did confirm that he spoke with you on the 13th after he marked it out according to the property pins and asked for you to look it over and let us know if you had any concerns. Since we weren't made aware of any issues he then sent the crew out to install according to the flagged layout, which is exactly what they did. As you mentioned, you were also present when the posts were set and again made no mention at that time of the layout being an issue. The crew did not even think to ask you about the gate, as they were following the layout which they knew to have been pre-approved by you. Therefore, they were unaware of any issue. Regardless of the cause of this issue, we do regret that there has been any inconvenience to you. Customer satisfaction is our #1 priority. Therefore, Mike has agreed to cover half of the cost himself, leaving the change order at a total of $152.50. Please let us know how you'd like to proceed. Michelle On 10/30/2015 11:10 AM, Louise [Member Name Removed] wrote: Michelle, The flag in the front yard was closer to the sidewalk while the flag in the back of the lot appeared to be wider to me and my house is at a slight angle so I thought that the lot line would not be as close to the house in that direction as you went from front to back so I was not worried about there not being enough room at that point. I also trusted that since a fencing business would double check for any issues. The new price of $152.50 is acceptable and I will trim back the foliage on the side of the house. Louise On Friday, October 30, 2015, Michelle Paladino wrote: It sounds like that's what Mike was going off of as well. Unfortunately, although his experience can provide a good idea of where the lines might be, every property is different. The only way to double check is when they actually locate the pins, which was what Jamie did. It can be very frustrating when property lines are not where they've always been assumed to be. Believe me, you are not the first person to deal with this and as difficult as your situation has been, we have seen much worse. Some where customers landscaping has had to be completely moved because they had previously placed it on the neighbor's property assuming it was theirs. I'm sorry that you've had to deal with this, but I'm glad that we were able to come to a fairly simple resolve for your situation and am certain you will be very pleased when all is said and done. Sincerely, Michelle On 11/9/2015 10:46 AM, Louise [Member Name Removed] wrote: The fence looks great! I was out of town Friday-Sunday and I know payment is due within 5 days is that 5 business days? I want to get payment in time to avoid 2% late fee. I can send electronic payment to you and which may take 1-2 days or if I need to I can drop off a check.if necessary . What would you suggest? Thanks, Louise On Mon, Nov 9, 2015 at 10:55 AM, Michelle Paladino wrote: So happy that you're pleased with it! Either payment form is great and there's no need to worry about the 5 days. There won't be a late fee. Have a great week!
5.0

01/03/2016


Jack S.

Very good price, workmanship, and communication with the company. This job involved some complexity, as part of a neighbor's dilapidated fence had to be removed and replaced with new fencing. It looks seamless. Mike communicated well by e-mail and made multiple trips to the job site beforehand to ensure that all details were understood in advance. I especially appreciate the extra lengths he went to to obtain some hard-to-find material needed to fix the next door neighbor's broken vinyl fence, repaired as part of this job. Now everything looks great on all sides of the back yard. The down side was that it took about 2 1/2 months from initial contact until the time the job was done. While the rainy summer contributed to the delay, I think the main reason is that this is a good, sought-after business that's understandably in high demand.

Description of Work
Installed about 135 feet of board-on-board 6' cedar fencing, plus 2 gates. The project involved removal of about 30 feet of a neighbor's fence, plus repair of part of another neighbor's old vinyl fence.

Category fencing, driveway gates

3.0

12/28/2015


Gina M.

Wonderful job, at a good price. Just took them forever. When I complained the owner got irate at me. Which Was the worst customer service I have had in a long time.

Description of Work
Full fence, did a great job. Took forever for them to get to the job.

Category fencing

Service Provider Response

I'm happy that you were pleased with the end product and pricing. I do believe we were completely upfront regarding time frame from the start though. We received your contract at the height of our season and at that time made you aware that we estimated beginning your install mid-late September, which you agreed to. We also made it clear, even in writing, that this is only an estimate and outside factors can effect this. We notified you on Sep 18th that we were doing our best to stay within that time frame, but were currently delayed by about 10-14 days because of the 21 days of rain we'd experienced. This was when you called irate about the fact that it was delayed. We both agreed in our next communication that the conversation had escalated needlessly and as indicated we went on to begin your project approximately 10-14 days from the originally estimated time frame. We always do our best to provide an accurate estimate regarding installation time frame. Unfortunately, factors beyond our control such as weather can effect this. Your project was still completed within a reasonable amount of time from the original estimate, especially considering the excessive rains. Regardless, we still chose to reimburse you with a check as a sign of goodwill even after you made your final payment. The service we provide our customers is our #1 priority, even after the job is completed and after we've received payment. I'm sorry if you didn't feel that way.
5.0

12/12/2015


Chris M.

Response to inquiry was fast. They were very busy with installations so it took 3 months for the installation to take place after the initial contact. This was in the summer so this may be normal. We didn't call around to other installers because we figured they were all busy in the summer. The installer was willing to discuss the install with us to get specific questions answered. The particulars were worked out on one of the gate locations and how that was going to work with our existing and future landscaping plans. Once the install was completed the work site was cleaned up and the product was clean and looked good. The gates were operational and custom fit for each location (3).

Description of Work
Installed new black coated chain-link fence on our property.

Category fencing, landscaping, driveway gates

Service Provider Response

Thank you, [Member Name Removed]! Great working with you!
5.0

11/20/2015


Nathan D.

First and foremost Advantage was very knowledgeable about their work and stayed very close to their original estimate. They were also very good about accepting our random addition to the side of the house that would hide the trash cans. We had a number of other companies come out and perform estimates on the property. Some over estimate, others underbid but after 5 different bids we settled on Advantage because they were the most compatibly priced with the best reviews. Since we also had an easement that ran next to our house (corner lot) I made sure to purchase a survey of the area. While this ran about $250 dollars it basically gave us a guarantee that I wasn't going to be building on my neighbors land and the city couldn't come in and claim imminent domain promptly forcing us to rebuild our fence. Once the bids were completed work began a couple weeks later. The posts went in and shortly thereafter our fence went up. Advantage was very forth coming with information and helped us lay out the best possible plot for the fence. The only problem we encountered was cost. Advantage was slightly higher than the average bid for the job so we had to weigh quality of work vs up front costs. In the end, we may have paid slightly more but I'm very satisfied with the look and quality of the work.

Description of Work
Advantage installed a vinyl fence around our lot (corner lot). In addition they also installed a small 4 x 6 along the house that would hide our trash cans.

Category fencing, home builders

Service Provider Response

Thank you so much! We really appreciate you taking the time to review our work!
5.0

10/15/2015


Richard E.

Contacted many fencing companies in early June 2015. Many did not even respond. Advantage responded promptly and provided an estimate for a wrought iron fence to surround most our large lot (1/3 acre). They told us that they were backlogged due to weather and could not get to us until early September .. almost 3 months. We checked with a couple of other companies. No responses. So we decided to go with Advantage because of the reviews on Angie's List. After many weeks, Advantage notified us that the fence would not be installed until mid-September, again due to weather. The fence was completed October 10, nearly 4 months later. The fence is beautiful

Description of Work
Installed wrought iron fence

Category fencing, wrought iron

Service Provider Response

Thanks so much for taking the time to review our work. We certainly appreciated your patience as we dealt with the excessive rains of the summer! If we can ever be of any further service to you please be sure to contact us!
5.0

10/01/2015


Bryan B.

Mike was very responsive. Communication was great. Team showed up as promised. They worked hard. Polite. Kept area clean. High quality fence. They came the first week and removed the old fence. The second week they installed the new fence. This timeline and process had been explained. He kept the schedule which was appreciated due to dogs which needed the fence. Fence is beautiful! Highly recommend!

Description of Work
Replaced privacy fence.

Category fencing

5.0

09/09/2015


Emily R.

I found Advantage Fencing on Angie's List and chose them based on the great reviews. Mike, the owner, was very easy to contact/return calls and was HONEST with the services/timeframe he could provide. I recommend highly.

Description of Work
Installed 4 foot ornamental iron fence.

Category fencing, wrought iron

Service Provider Response

Thanks, [removed name]! We appreciate you taking the time to review our services.
5.0

07/05/2015


Marie D.

When we contacted them in May, they initially stated they would be available to put up the fencing mid-July but was able to do it a couple of weeks early which was a nice surprise. The fencing was done quickly and professionally. The installer took the time to show us how to open and close the gate appropriately and advised us to always make sure to close it to avoid repairs to the gate if left open on windy days.

Description of Work
Put up 6' wood fencing (with one gate) on both sides of our home.

Category fencing, driveway gates

Service Provider Response

Thank you! We appreciate your feedback!
5.0

05/18/2015


James V.

Mike Paladino was great to work with (as was his office staff)! On-time for initial appointment, and very responsive thereafter. Weather was a challenge for them as we have had lots of rainy days, but they came through for us! I would highly recommend Advantage Fencing to anyone who needs a quality fence installed, without hesitation.

Description of Work
Installed a fence on new construction property.

Category fencing

Service Provider Response

Thank you for taking the time to review our work!
5.0

05/04/2015


Adam M.

Mike was very responsive to all my questions. I got a written quote within 24 hours of my initial call and same day responses to any follow up questions. The fence was installed a couple weeks ahead of the estimated time and was done before some of the other fence companies I contacted even bothered returning my message. The crew who installed the fence was quick and friendly and did a great job of cleaning up after the job. I most definitely recommend giving Advantage a call.

Description of Work
Installed 216' wood board on board fence

Category fencing

Service Provider Response

Thanks so much! It was a pleasure working with you!
5.0

04/14/2015


Joseph L.

Job was completed quickly with a fair price. Kevin was very friendly and went above and beyond fixing my problem. He did exactly what I needed without trying to get more money out of me than was necessary.

Description of Work
.

Category fencing

Service Provider Response

Thank you so much for taking the time to review us and your kind words. If there's anything we can do for you in the future please don't hesitate to call!

    Other local Pros in your area

    Doctor Fix It Omaha

    Our guys follow one ethical value above all others: any job worth doing, is worth doing right. We are a family owned and operated company that supports our community. With over 35+ years of experience in various construction and fabrication methods, we have come together as a cohesive unit so that we can use our skills and expertise to assist your family from your vision to completed project. Call or message us for your project estimate. We look forward to working with you! Please contact us on this phone number : (402) 506-6779  

    Angi Super Service Award badge
    Super Service
    Award 2021
    Silverback LLC

    I have a background in home repair and handyman services, I am an appliance and furniture delivery contractor by trade, aswell I am skilled at builds and assembly of household items like exercise equipment, patio and outdoor amenities.  

    Fancy Formations LLC

    Fancy Formations LLC is a local company located in Omaha NE. We have the experience and dedication to bring your dreams to reality! Specializing in Carpentry and Woodworking services; We guarantee your satisfaction, and we won't leave until the job is done right. We pride ourselves on the quality work we provide, while delivering great customer service! Call or click for your FREE estimate today!  

    Angi Super Service Award badge
    Super Service
    Award 2021
    Bonded
    Insured
    All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves.To find more licensing information for your state, visit our Find Licensing Requirements page.
    General Information
    Free Estimates
    Yes
    Eco-Friendly Accreditations
    No
    Payment Options
    Check, Visa, MasterCard, Discover
    Senior Discount
    No
    Warranties
    Yes

    Services Offered

    Superior customer service, impeccable quality at competitive prices. Advantage Fencing specializes in wood, chain link, ornamental steel & vinyl fencing

    Services Not Offered

    Ask for details.

    Frequently Asked Questions & Answers about Advantage Fencing

    How is Advantage Fencing overall rated?

    Advantage Fencing is currently rated 4.7 overall out of 5.

    What days are Advantage Fencing open?

    Advantage Fencing is open:

    Monday: 8:00 AM - 5:00 PM

    Tuesday: 8:00 AM - 5:00 PM

    Wednesday: 8:00 AM - 5:00 PM

    Thursday: 8:00 AM - 5:00 PM

    Friday: 8:00 AM - 5:00 PM

    What payment options does Advantage Fencing provide

    Advantage Fencing accepts the following forms of payment: Check, Visa, MasterCard, Discover

    Does Advantage Fencing offer free estimates?

    Yes, Advantage Fencing offers free project estimates.

    Does Advantage Fencing offer eco-friendly accreditations?

    No, Advantage Fencing does not offer eco-friendly accreditations.

    Does Advantage Fencing offer a senior discount?

    No, Advantage Fencing does not offer a senior discount.

    Are warranties offered by Advantage Fencing?

    Yes, Advantage Fencing offers warranties.

    What services does Advantage Fencing offer?

    Advantage Fencing offers the following services: Superior customer service, impeccable quality at competitive prices. Advantage Fencing specializes in wood, chain link, ornamental steel & vinyl fencing

    Are there any services Advantage Fencing does not offer?

    Ask for details.