Find top-rated Pros in your area

Enter a zip code and get matched to businesses near you.

Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph

Founded 2010 • With Angi since November 2010

3.2

(18) Verified Reviews

Business Details

Phone Number

Address

2836 W Main Ste 100

Kalamazoo, MI 49006

Description

Welcome to Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph where professional, safe, reliable handyman services for your entire "To Do" list is just one call away. That's why local residents choose our professional handymen, who specialize in ALL major and minor home repairs over an independent handyman. Mr. Handyman of Kalamazoo-St. Joseph is a licensed Residential Builder in the State of Michigan so you know that you are working with professionals who know the residential maintenance and repair business. Rather than calling a specialist to patch drywall and hiring handyman help for rain gutter repair, our neighbors consistently choose us for quality work that's "On time. Done right.®" We understand your growing "To Do" list can feel overwhelming at times. This along with busy work schedules makes commitments to family and community difficult. We also understand you're invested in the local area. You may even own a local business in the area. Let Mr. Handyman help with your business maintenance and repairs. After all, this helps your company's image and value. Drop that hammer. Let Mr. Handyman help....

Verified Reviews

A few reviews for this pro...
5.0

06/30/2017


Cheryl C.

We were just chit chatting on the eave things that was done. I said that I'm also going to replace all the windows. While I was going to have, another company do it because they had done work for me before. He's like oh we can get somebody's right out and give me an estimate on that. I thought well okay go ahead. I thought they came in fairly reasonable for 10 windows. They are somewhere special made. So, I did end up going with them. The young man who did the work always called me to let me know he was going to be late. This young man put these windows in, did the trim on these windows and they are very impressive. He did a great job. The window guy, he showed up with the kind of trim that is like 20 foot for five bucks, when I had this really fancy schmancy trim on my windows, really fancy trim. This is an old house; I don't know who put this trim up, but it's beautiful. So, he actually went back and replaced it with a fancier trim, so that it matched the outward trim, it was very nice, he was excellent. But I wouldn't use them again because I had tried not to use them in the first place.

Description of Work
They did 10 white vinyl windows.

Category replacement windows

2.0

06/30/2017


Cheryl C.

I moved in my home the middle of March. Ice dams had actually pulled down the eavestrough in a couple of places. They were scheduled to come; they were a no show. I called the office which was an 800 number. Mr. Handymanis nation wide, I believe they franchised. This particular one was managed poorly. I called, and they said I wasn't scheduled, I was scheduled two days later. I write things down on the calendar, I don't make mistakes, well I make mistakes, but I didn't make a mistake on this one. They came out two days later. They sent a guy who was a new high. He was very sick, he actually passed out in my driveway and banged his head, it was a mess. I believe he maybe had low blood sugar. He was out in the hospital several weeks after he fell in my driveway. So, the owner or manager I believe came out and did the eavestrough himself.It took something that should have been a simple job ended up not being a simple job at all. I would say the workers do a job, it was a bit poorly managed. So, my main complaint with them would be the poor management of the projects.The price was okay. I think the price was a little bit overrated because they had to come back out several times.I had to write another check because the job didn't get done. The quality is okay. They were very quick to make promises, they just didn't follow up. They never showed up on time because they were waiting on the sick guy. They were waiting, waiting, but he never showed up. They were fighting a losing battle I think and I was being charged for it. If the guy they hired hadn't been sick, I don't think I would have ever had that problem except for that first missed appointment.

Description of Work
Tier one gutter cleaning plus one extra hour. They also had to rehang the front and back.

Category handyman service

2.0

05/04/2017


Debra T.

did not use them

Description of Work
Contacted MrHandyman last week of March for an appointment first week in May - I had a really strict time line, I needed them on certain day, so I called early to make sure that the day and time was available. Less than a week before the appointment, all of a sudden the "tech will be out of town" and am I available today to have the work done? Or "we can reschedule" - really? No - that's why I set this up 5 weeks in advance. No respect for others' time or planning - very disappointing and unprofessional

Category handyman service

5.0

03/15/2017


Coreen P.

Great. Very professional and the work was of excellent quality. It was pricey but I expected that from a handyman service.

Description of Work
I had a variety of odds and ends including installation of a faucet and several deadbolts.

Category handyman service

1.0

09/20/2016


Jeanne B.

It didn't! I called to schedule someone to come out and never received a return phone call. I made a second phone call TWO WEEKS LATER to inquire as to the status of my request and the gal took another message. She would make sure that "Mike" got the message and contacted me ASAP. THEN I went to Angies List and looked at all the posted reviews. I don't think I want these people working at my house. The reviews are not good and the fact that the "owner" can't return a phone call says it all. ADDENDUM: The owner, Rick, finally called me back and to schedule the work. I declined because of the bad reviews on Angie's List. Rick then told me NOT to read Angie's List's reviews and that I should see the reviews on Home Adviser.

Description of Work
2 screen doors put on the house.

Category handyman service, doors

2.0

03/14/2016


Michele S.

Description of Work
The repairman was over 3 hrs late for my appointment and then had to leave after 1 of 4 jobs were done because he had a date. When he came back he fixed 2 more items. I was charged over $400 for 3 faucets, that I had purchased, to get replaced.They called to set up to fix the 4th item another time, but I don't want them back.

Category handyman service

1.0

09/14/2015


Beth D.

He repositioned towel bar in bathroom and in the process tore the top layer of drywall off. He did not repair the tear. He took old cove molding off the bedroom wall and filled in the holes from the nails. This is the only job that was done well. He mudded and sanded 2 small areas on kitchen ceiling, 1 small area on living room cove molding, and one small area on hall wall. He told us that the cove molding could use another coat and sanding, but he said the kitchen was all ready to paint. It was awful. If I had wanted it to look like that, I would have done it myself. Their ad in Angie's List says free estimates. No such thing with these guys. They told me I would be able to get an estimate for outside trim painting but I would have to pay for it. They ran a coupon for pay for 5 hours and get the 6th hour free. He balked at taking the coupon - said the work had to be done in 5 consecutive hours to qualify. Not my fault that he came to the house for 3 hours, left, came back for 2 hours and then said it had to be consecutive hours. To their credit, after a little discussion, they honored the coupon. I took pictures of the mudding/sanding job in the kitchen and sent it to their office to show them what it looked like. They said he had a bad week and would come back to finish the job. I said he told us it was finished and ready to paint, so why doesn't he just come back to fix the job. They could do that, but he would be on the clock again. On the clock again to FIX, not finish, a poorly done job. There was no way I was going to pay them another penny. It was awful and expensive. I had to get someone else in to fix this mess. I also had to clean up all the sanding dust from this job. For $700.00 you would think they could at least have done that. Never again will I have them do any work. . .

Description of Work
Mud and sand dry wall, put trim on floor around fireplace tiles, reposition towel bar.

Category ceramic tile, drywall, flooring contractor, handyman service, woodworking, house painters

1.0

07/15/2014


Judy C.

.

Description of Work
Never returned calls, even for estimate.

Category handyman service

Service Provider Response

In checking our database records I have found that initial contact from this customer was through Home Advisor on June 19, 2014. With this particular lead source(Home Advisor) we are not having good success in contacting all the customers that are being sent our way. Our contact success rate is ~ 50%. We generally respond within the day for all inquiries. After initial contact is attempted we normally rely on the Home Advisor Customer to call us back. If our lines are busy or no one in the office is available the phones roll over to a live answering service. All calls are answered by a Live Person! We normally follow-up a customer inquiry with a phone call and an email(assuming we get the email address) no matter what the source of the lead is. This is standard practice. This is the responsibility of our Customer Service Rep. Our CSR has been with us for 3+ years now and so I am confident that at least one phone call and an email were sent to this customer. However, oversights do happen and assuming that this is the case then I certainly apologize for that oversight.
2.0

05/14/2014


Michael B.

Overall the project was a disappointment. The project took about 3 months to finish, with less than satisfactory results. As the siding went, we had to have them back out on multiple occasions to add more nails to hold down the boards and attempt to fix where it was bowing. In addition, they put nail holes (approximately 1 cm deep by 1 cm wide) all the way across the side of the house that they never fixed. There was also the issue with them not caulking the appropriate places (joints and around the windows). The painting job was done in one coat which resulted in inconsistent coverage and speckling in some places, however it must be noted that this was specified in the estimate, but we were told that it would be more than adequate. I wish I could say the deck was a different story, but sadly I cannot. They did do a good job washing the deck, other than leaving the water running one day (luckily we found it on at about midnight), but that is about it. This prep job was less than sufficient because there were some sap spots and vines that they just painted over instead of being cleaned off. Also, the deck was in need of a good sanding before painting, but this also was not done. This part of the job did take awhile because the weather was not cooperating, but on days/weeks that were nice they would come out for maybe 2 hours and then leave, which was how the whole project was handled. The paint job was done in much the same way as the siding, with a very thin coat that barely covered the area, however you can still tell that it was rushed because of the splash/drip marks on the boards and the siding. Also you can tell it was rushed by the fact that we had to have them out multiple times to repaint posts and boards that were missed. Upon final inspection I noticed a lot of the problems previously sighted had not been fully fixed and had them back out to redo them. In addition I did mention that it looked like the painting job did not sufficiently cover the area and that it seemed thin in a number of spots. I was told that this was just fine, but if I wanted another coat I would have to pay extra for it since it was not priced. This is a reasonable request on their part, if the job had been done to a professional level, which it had not. After many excuses and many touch-up jobs, I called it quits and just payed the bill. In any case it is a new year and it looks like we will be redoing their work.

Description of Work
Repainted a deck and resided/painted the back of our house.

Category decks, handyman service, plumbing, siding, deck cleaning, pressure washing, house painters

4.0

04/25/2014


Ann A.

.

Description of Work
..

Category replacement windows

Service Provider Response

While we certainly would like to have had this Angie's List Client as a customer we have checked our database for both the name and address and have not come up with anything. According to our records this person has never been a customer of Mr. Handyman of Kalamazoo-St.Joseph. She must have confused us with someone else.
2.0

04/15/2014


Barbara K.

They charged too much. They charge $128 an hour. Then they had 2 workers and its $128 per worker. I thought that was ridiculous. They wouldn’t let me charge my own tub kit. One worker told me they can charge me more for it and I couldn’t pick what I wanted. They had 2 workers when they pounded the tub out. For me it should be a flat rate per hour and not per worker. I had problems with the quality. The guy that knocked the tub out broke my brand new toilet. So they had to take the toilet and then they knocked a hold in the wall. They had to fix that. They asked me for a reference. They got the job done. I thought they overcharged. They weren’t upfront and honest with me. Nobody I know would pay $256 an hour for a handyman. I guess the quality was ok and they fixed the thing he broke. I am not happy because I couldn’t pick up what I wanted. The tub was a lot taller than what I would have gotten. I trip going in and getting out of it. I am getting older. They did the job once before and that’s why I finally settled with them. I called them in June or July and they couldn’t get to it till October. There were other problems. They couldn’t start when they were supposed to because they were busy. They came on Thursday and Friday instead of Monday and Tuesday. The pipe broke when he was putting something. It was just what I didn’t want. Then there was an extra day involved plus he had to come back and fix it. I wouldn’t recommend them to anybody I knew because of my experience. I just wasn’t happy. I just won’t use them again.

Description of Work
I used Mr Handyman of Kalamazoo - St Joseph to replace the tub.

Category handyman service, home remodeling

2.0

06/03/2013


JILL P.

Not only were they not able to replace the faucet, they ruined the entire faucet. I had to order another one at $109. They never did the tile work either since they did not bring the appropriate tile cutter. The tech was on the phone the entire time he was here to his boss. I called the owner and left a message the same day to speak to him re: how I was unhappy with service and he never called back. I would not recommend using them for any repair work.

Description of Work
I used them to replace a shower faucet that had gotten loose and repair some tile work in shower.

Category handyman service

Service Provider Response

We are always concerned when a client expresses disappointment in our services. We do our best to respond in a manner that results in resolution of the problem and leaves the customer satisfied. In response to this customer’s comments and after speaking with the technician involved, reviewing the paperwork and customer logs I would like to offer the following facts: 1) We were originally contacted by this customer on 10/25/12. 2) The requested work items captured during the customer contact were as follows: a. Re-grout tiles in tub area b. Re-caulk in tub area c. Install timer switch for fan/light d. Shower Faucet Loose – tighten e. Evaluate kitchen cabinets – finish is wearing. 3) The appointment to complete the work was set for 10/29/13. 4) The completed work ticket for the day of service reflected the following: a. Re-grouted tiles as required b. Re-caulked tub area as required c. Installed switch for fan d. Installed Bath Exhaust Fan e. Tried to tighten loose handle on shower faucet with no success as could not access screw. The total hours of labor associated with the above work was = 3.75 hrs. With the above information I would like to address the customer’s comments. 1) The scope of work requested and completed by the technician was certainly more than what was identified by the customer in her comments. 2) The comment regarding the technician not having the proper tile cutting equipment was, I believe, a result of us being requested to “re-grout” tiles not “replace” tiles. Tile cutters and saws were available at the shop and could have been brought and/or retrieved if required. The technician indicated that he did do some grout work in the tub area. 3) On the initial request we were asked to install a new timer switch for the exhaust fan. The technician ended up installing an exhaust fan as well. 4) Regarding the Shower Faucet ..... The initial work request was for a “loose” faucet and not a faucet “replacement”. When the technician examined the faucet at the customer’s home he determined that there was a loose faucet handle. In order to tighten a faucet handle it is necessary to remove a small “cap” which covers the screw that attaches the faucet handle to the valve stem. The technician was having difficulty removing the cap and so he call me to see if there was anything that I might be able tell him that would allow him to get the cap out without damaging the handle in the process. All of this discussion took some time but was certainly a matter of minutes and not a protracted period of time. After my discussion with the tech we concluded that the only way to remove the “cap” and tighten the handle screw was to drill it out and replace it once the handle screw was tightened. He communicated this to the customer and the customer chose not to pursue this direction and decided that the work was finished for the day. She indicated that she would be getting someone else to come and repair the faucet. The customer did phone the office and requested to speak with me. Unfortunately, I was out of the office and my customer service representative took the call. The customer indicated at that time that she was disappointed with the results of the attempted repair on the faucet and felt that she should not be charged for it. This information was passed on to me and when the invoice was returned by the technician I reduced the customer’s labor charges by 0.5 hours to reflect the time taken by the tech to evaluate the problem, attempt to remove the cap and call me to discuss his issue. At no time did the tech indicate to me or our CSR that the entire faucet needed to be replaced. At no time were we asked to replace the faucet because of damage caused by the technician. We were determined to avoid this type of occurrence from the outset and provided the customer with what we thought was an acceptable path to resolution. The customer decided to proceed with other resources to replace the faucet without our knowledge/involvement and/or providing us with the opportunity to evaluate and rectify the issue. We became aware of the faucet replacement when the customers comments were reviewed on the web site. We did try on many occasions to get back in touch with the customer after her initial phone call with no response. After all, we had completed a number of other work items for the customer and expected to be compensated for that work. Customer service is what this business is all about. It is what differentiates us from our competition. I am disappointed that we were not able to satisfy this customer and will take the learnings we have obtained from this and work to ensure that it does not happen again. I am confident that we will improve as a result.
5.0

06/01/2013


Theresa M.

We are very happy with the work done. The garage doors were peeling and needed work before they could be painted. The work was done neatly with no mess left around. The person (Matt) who did the work was terrific to work with and we will definitely use them again.

Description of Work
Replaced the drain in the kitchen sink and sanded and painted two garage doors. The week before, they replaced our kitchen sink faucet but due to the weather, the painting had to be put off.

Category handyman service, plumbing

Service Provider Response

We just want to thank this customer for the opportunity to complete their work for them and are glad that they are satisfied with the results. We will pass on her comments to our technician. At Mr.Handyman we take customer satisfaction seriously and are glad when our customers let us know how we did as all feedback provides an opportunity for improvement or reinforcement of our customer service goals.
1.0

05/06/2013


Judy C.

They were ridiculously expensive. They did not even come out to look it to do the quote, just did it over the phone. They did call within a day or two. I was not impressed with the professional on the phone.

Description of Work
I used Mr Handyman of Kalamazoo - St Joseph for a quote to put a small section in front of my garage.

Category handyman service

Service Provider Response

After having reviewed our customer logbook I would like to offer the following information: The customer request was received via email at 6:45 pm on Monday, 1/28/13. The customer wanted to replace a rain gutter that was ~ 20 ft long as she was getting the house ready for sale. We called the customer back the following day, 1/29, after we entered her request information into our database. At Mr. Handyman we have a very well scripted call process that we use in response to customer work requests. I/we also document important aspects of the call on the original call sheet. After clarifying that the project requirements were associated with a garage gutter and confirming customer information I indicated to the customer how we charged at Mr.Handyman.....Time and Materials for a job like this. I gave her our minimum charge for the first hour and subsequent hourly rate. I also indicated that materials would be additional to the labor charges. It was at this time that the customer indicated that she thought our rates were too high and that she would be going with someone else. As we have done many gutter repair and replacement jobs and after understanding the particulars of this request it would have been easy for me to estimate the cost of the job without having to travel to the customer's home. Unfortunately I did not get the opportunity to provide her with the estimate as she determined that we were too expensive for her, due to our hourly rate. I will be the first one to say that we are not the least expensive Handyman Services business in the area. However, ridiculously expensive? As opposed to what? Or compared to who? I believe that we provide the best service with the best trained technicians in the industry. All of our Technicians have at least 12-15 years in the trades.They are background checked, bonded and are fully insured from a Workman's Comp and Liability perspective.They arrive dressed in a unifrom, in a well marked van so the customer knows, at a glance, that they are dealing with a professional organization. We also guarantee our work for 12 months. We realize that we are not for everyone and don't try to be. Everybody values different things. At Mr.Handyman we believe in our value proposition and have served many customers that believe in it also. That is why Mr. Handyman is the largest provide of Handyman Services in the USA. I regret that this customer chose not to use our services based on price as we did not get the opportunity to demonstrate the value of the services that we provide.
4.0

10/14/2012


frank K.

They were prompt in returning calls, followed up and came to my house and left an estimate. The estimate beat Van Tuinen by 20 to 30%. The work was performed over 2 weeks, first the power wash, then the staining after the deck dried out. There was rain so the staining work was delayed by several days, no fault of Mr. Handyman.

Description of Work
Deck power washing & deck staining. The deck had not been cleaned or stained in approx. 6 yrs.

Category decks, handyman service, pressure washing, house painters

4.0

04/26/2012


Linda O.

No problems.

Description of Work
Old door taken out, and new slider door installed. No problems.

Category handyman service, doors

Service Provider Response

We thank this customer for the feedback but will be following up to understand where we could have done better. It appears that she was basically satisfied but there was apparently something that could have been improved.
5.0

08/12/2011


Cindy T.

Please see above.

Description of Work
My brick front porch was coming apart and for safety I needed to get it fixed. I emailed Mr. Handyman and Mike Tilley responded within a short time. We discussed my needs and he came out to take a look. He was very polite and respectful, listening to my ideas and answering my questions. We agreed on a plan of attack and he emailed me in a few days with an estimate. It included doing work that I could do to lower the cost that we had discussed. I emailed him about that and he said the quote was a "not to exceed" and anything I could do to remove bricks and clean out the area would lower the cost. His men came out exactly at the appointed time and started in to work. They built a form and then poured cement to a depth of about 8 inches. The men were very careful to pick up after themselves and did not leave any mess behind. Steve discovered some rotted wood and went to pick up supplies to correct the problem. They worked from 800 to 300 non-stop with the exception of running for the unexpected materials. Steve came back the following day to check on the work and removed the forms. He then attended to my other problem which was some loose bricks on the foundation. He told me he would be back in a few days to check on that work because the fix was so deep into the foundation he felt it might crack a bit and he wanted to stop back and fix it if that happened. Everyone I dealt with was polite and respectful, I felt very comfortable having them work around my house. I think Steve went above and beyond making sure the surface of the porch was to my liking. Because it was such a humid day, it took a bit of time for the water to leave the top of the cement so he could texture it a bit for safety. The ONLY thing I could say on the negative side is that I got the call at 800 on Monday morning that they would be there between 900-930 that same morning, and they were. I would have liked a little more lead time.

Category concrete repair, decks, handyman service, masonry

3.0

05/05/2011


Elaine F.

The contractor who came to do the work was great. He worked from 8 in the morning till 4 in the evening and worked very hard. It took four days for him to finish the job. His punctuality was tremendous. The work looks great and I was very pleased with his work. I wasn’t very pleased with the company or the owner whom I spoke to but the guy who came to do the work was excellent. When they started the work, he found that it needed some more work to be done and he told me that he would charge me more for that. I changed my mind and told him not to do the extra work because of the charge. We had hired him for the charge he agreed and then he was charging me more so I didn’t like that. I was impressed with the workers but not with the owner. So I wouldn’t use him again in the future. If I find the worker’s number then I would definitely call him to do any other work in the future.

Description of Work
I used Mr. Handyman of Kalamazoo-St Joseph in the end of March this year. He retiled the bathroom floor and painted the bathroom last time he was here. He also installed a new toilet.

Category ceramic tile, flooring contractor, handyman service, plumbing, remodeling, home remodeling, interior painters

Service Provider Response

Unfortunately, as is encountered in many remodeling or repair jobs, the scope of the work changed once we were able to peel back the "layers". This job was a bathroom remodel. Upon initial inspection it was noted in the estimate that there was damage to the sub-flooring(under the ceramic tile) in the toilet area. We knew that we would need to do some sub-floor repairs in this small area prior to putting in the new tile. Once the technician started removing the tile in the toilet area he noted that the sub-flooring material on top of the original sub-flooring was "particle board". This material had been installed by whoever had installed the ceramic tile that we were pulling up. Particle board is the worst material to use for sub-flooring in a bathroom room due to the wet nature of the area. When particle board gets wet it "disintegrates", ie. softens up and becomes particles, no longer board like. The "soft" floor in the toilet area was due to a wax ring leak in the toilet to sanitary flange connection. As the technician pulled up more tile in the tub area he noted the same wet/soft subflooring issues near the tub. At that point the technician made the decision to pull up the entire layer of particle board sub-flooring along with the old tile in the entire bathroom. This additional work was now beyond the scope of what was originally quoted. Unfortunately, the technician did not immediately inform the customer of the problem or the office before moving ahead with this extra work. The office became aware of the issue when a field visit was made by the owner later that day. At Mr. Handyman we don't like surprises for our customers or for ourselves and therefore try to manage these types of issues in advance. When preparing estimates/quotes for customers we use a form that contains verbiage that identifies the potential for the unexpected and that when these instances occur we need to get together to discuss the impact to the project scope from both a timing and cost perspective. When we approached the customer to discuss the added work/cost issue later that day it did not go well. The customer insisted that there would be no discussion around added cost and that we would have to "live" with our original estimate. We felt that this was unreasonable in light of the amount of extra labor and materials provided (~$400) but it was also apparent that we had failed to communicate on a timely basis before moving forward with the additional work. We certainly were not going to walk away from the job because that is not what we do. We decided that the best course of action was to complete the job to the best of our abilities which the owner later confirmed. We chalked this up to a learning experience and have since tried to ensure we are timely in addressing these types of issues and also to discuss with the customer beforehand the potential for surprises and how they will be addressed when and if they occur.

    Other local Pros in your area

    Searles Painting

    Searles Painting is family-owned and operated, we're committed to making your home painting experience easy and low-stress with our unique combination of personalized service, quality work, and an efficient process. As an Owner Operated company, I take pride in all of my work and I guarantee my customers satisfaction. Please call us or click for an estimate today!  

    Acculevel Inc

    Acculevel is your foundation repair expert, serving Indiana, Illinois, Kentucky, and Ohio and been in business since 1996. Most of our repairs come with a life of the structure warranty. Acculevel begins by evaluating your entire foundation system, checking your property for the signs and causes of foundation failure. From foundation & crawlspace repair to waterproofing & encapsulation systems, Acculevel can help you protect your home-- possibly the most valuable investment you'll ever make. A dry home is a healthy home. Acculevel is committed to providing the most technologically advanced repairs to help keep your home dry and on a safe foundation. A strong foundation protects your home's structure, lowers utility bills and maintains the value of your property. Check our pictures for the signs & symptoms of foundation & water damage, and then call Acculevel for your free visual inspection. 1-866-669-3349  

    Offers by Acculevel Inc on Angi
    Orbit Premier Painting

    Our slogan is "Quality work done right the first time" and we will live up to that!  

    General Information
    Free Estimates
    Yes
    Eco-Friendly Accreditations
    Yes
    Payment Options
    Visa, MasterCard, Discover, Check
    Senior Discount
    5%
    Warranties
    Yes

    Services Offered

    Residential & Commercial Handyman - Improvements, Repairs & Installations. Indoor & Outdoor Work, Light Plumbing & Electrical Repairs.

    Services Not Offered

    Roofing Installation & Repair.

    Frequently Asked Questions & Answers about Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph

    How is Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph overall rated?

    Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph is currently rated 3.2 overall out of 5.

    What days are Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph open?

    Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph is open:

    Sunday: Closed

    Monday: 7:30 AM - 5:00 PM

    Tuesday: 7:30 AM - 5:00 PM

    Wednesday: 7:30 AM - 5:00 PM

    Thursday: 7:30 AM - 5:00 PM

    Friday: 7:30 AM - 5:00 PM

    Saturday: 7:30 AM - 12:00 PM

    What payment options does Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph provide

    Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph accepts the following forms of payment: Visa, MasterCard, Discover, Check

    Does Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offer free estimates?

    Yes, Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offers free project estimates.

    Does Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offer eco-friendly accreditations?

    Yes, Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offers eco-friendly accreditations.

    Does Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offer a senior discount?

    Yes, Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offers a 5% senior discount.

    Are warranties offered by Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph?

    Yes, Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offers warranties.

    What services does Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offer?

    Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph offers the following services: Residential & Commercial Handyman - Improvements, Repairs & Installations. Indoor & Outdoor Work, Light Plumbing & Electrical Repairs.

    Are there any services Mr. Handyman of Kalamazoo - St. Joseph does not offer?

    Roofing Installation & Repair.