Find top-rated Pros in your area

Enter a zip code and get matched to businesses near you.

ARS / Rescue Rooter Colorado

Founded 1980 • With Angi since November 2005

3.6

(104) Verified Reviews

Business Details

Phone Number

Address

15750 Centretech Cir

Aurora, CO 80011

Description

For fast and exceptional service for all of your heating, cooling or plumbing needs, call us now: 303-222-5053! ARS/Rescue Rooter is your complete air conditioning and plumbing, service and installation specialists. Our air conditioning repair technicians and plumbers are prompt, clean and

Verified Reviews

A few reviews for this pro...
1.0

07/11/2022


Darin R.

Charged $496 for 1 pound of freon. Tech told me that the freon was not covered under warranty, when it actually was. Total ripoff

Description of Work
Air Conditioning service

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

[Member Name Removed], thank you for the feedback. We acknowledge that our company is not the least expensive choice, but we offer the best value by standing behind our people, products and services and offering unmatched service guarantees. We encourage you to contact our Quality Assurance Manager, Kelly on 216-312-9886, if you would like to discuss your experience further.
1.0

12/08/2020


Graciela J A.

They did a lousy job. It took almost 3 years for them to come out and fix things.I would not hire them again.

Description of Work
They installed an HVAC system and water heater.

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

[Member Name Removed] ARS/Rescue Rooter we have received your service request. Please contact to make an appointment. Phone: 303-418-6000
1.0

06/01/2020


Guy D.

Our first experience with ARS was a few months ago when we called them to our home to change the shower spout and handle in our shower. They quoted us $1200. We knew it was over priced but because of a time constraint, had them do the work anyway. The plumber said he would "give us a deal". He did the work for $700. He was here for 3 hours. He destroyed our wall and left the pipes leaking... there were no prior leak. It took 3 plumbers and me becoming very angry before this simple job was completed. I know it was simple because the 3rd plumber ripped everything out that first 2 plumbers has done and redid everything, fixed and done correctly in about 45 minutes. As a new homeowner, it is time to put air conditioning into my 1100 sq ft house. I went through home depot, not knowing they were contracted with ARS. The rep from ARS was just here and quoted me 8000 to 16000, but up to 22000. Are you serious?? My furnace already in place is 2 years old and my house is completely set up for ac installation. Their low ball quote was 1000 dollars higher than the national average. ARS are crooks... and to top it all off... the rep they sent out to my home for the quote, tried to walk in with NO mask and or boots. I had to request he mask himself before coming into my home. Were in the middle of a pandemic... are you kidding me?? I will NEVER utilize this company and I recommend no one else does either.

Description of Work
Plumbing and later ac

Category heating & air conditioning/hvac, plumbing, air duct cleaning

1.0

03/07/2019


Corey C.

$88 is a very competitive price for a standard sewer line cleaning. I called directly the 303 area code number listed and made appointment at for 9AM the next morning. I didn't risk double booking another service because my window was too small to be certain they wouldn't show up one after the other before I could cancel the second appointment. I received a call from ARS/RR at 7AM. ARS/RR was sorry, but called to cancel as they were in "crisis mode". I was told my call had been routed to a central booking hub in California. The representative said she didn't know anything about the system or data base they worked with out there, but that hub did not have accurate information on ARS/RR activity in this area of Colorado. The booking should not have been made. They could make an appointment for a week out. So I had no service and a clogged sewer drain for another day. The ARS/RR add heading on google says Same Day, 24 Hour Plumbers. ARS/Rescue Rooter national (more than 1/2 billion a year in revenue), owned by Caxton-Iseman Capital and Royal Palm Capital Partners, didn't seem to be doing its franchise holders in Colorado any favors much less this potential customer.

Description of Work
Clean sewer line

Category sewer cleaning

5.0

01/08/2019


Marta M.

It was reasonable price.They were very professional.Nice and clean.They are available on weekend and emergency service.

Description of Work
The work on a clogged line.

Category plumbing, drain cleaning

1.0

10/09/2017


Sherry K.

Technician was pleasant. Rate was far too high and not as advertised. I declined and he dropped the rate. The rate was still too high compared to other vendors. Do not like their price tactics, do not use them!

Description of Work
Needed main line snaked.

Category plumbing

5.0

07/31/2017


Francisco O.

Bob from ARS was very personable and informative. I was satisfied with the price and the job very well done. The entire system kept my house uniformly warm during the winter and now is keeping my house uniformly cool. I am more than satisfied with entire process and system. I would recommend to a friend.

Description of Work
My furnace failed to turn on properly last winter so after some research I hired Home Depot to do the job (heater/AC) which contracted ARS.

Category heating & air conditioning/hvac

2.0

06/22/2017


Todd F.

Was fixed at roughly 6 times the advertised price.

Description of Work
Sewer line blockage repair.

Category drain cleaning

1.0

09/14/2016


Florence L.

Whole experience was a nightmare. The technician kept pointing out other problems with the toilet and the bill kept going up. The next day, I found out that all the problems he had mentioned and charged me for fixing had not been fixed. I called and asked for another technician to be sent. That evening, I got a call that HE was on his way. I told them that I did not want him back and had requested someone else. We had to reschedule for the next evening and I was given the name of the technician who would come. Again, same thing happened .. the original technician was on his way. I got very upset at that point and the operator, instead of apologizing, got an attitude. I demanded to speak to a supervisor but no one was there. The next day, I got a call from the supervisor who apologized and sent a field supervisor to come fix it. Meanwhile, the restoration crew who needed to proceed with wall repairs was delayed by a week and my house remained in shambles for much longer than necessary. I did not get any discount for all the trouble they caused and was actually charged for a weak valve that the original technician was supposed to have changed in the expensive package I paid for and he led me to believe was part of. One would think, after all this nightmare and these ridiculous delays, they would have thrown that in for free. Oh and one more thing: they were going to charge me $250 to replace another leaky valve but I decided, thank goodness, to wait on that expense. I found out from another plumber that it just needed to be tightened.

Description of Work
Replace a wax ring under a toilet in guest bathroom which had resulted in major damage inside walls and onto another room.

Category plumbing

5.0

08/02/2016


Jared S.

We had a burst water pipe that needed quick repair, so that we could turn the water back on ASAP. We discovered it late on Friday evening and found ARS Rescue Rooter on Google. We called them up and they sent out Freddie and David first thing Saturday morning. Freddie was very professional and helpful; he found the issue, quoted a reasonable price and got to work. My house unfortunately has old school galvanized water pipes so the job was anything but easy. They ran into some unforeseen issues, but regardless of the difficulty (including a city power outage smack in the middle of the job - 1.5 hours) they busted their humps to get all the issues fixed before they left. We really appreciated their effort and stick-to-it-ivness.The next day we unfortunately discovered that all of the faucets had really weak water flow. It turns out a bunch of sediment / corrosion debris from inside the very old galvanized pipes had come loose during the repairs and blocked up the faucets. Later on Sunday, Joseph was sent out to fix the faucets and he did just that in short order and got them flowing again. Later that night when we went to take a shower we figured out that while the cold water was the flowing the hot water in the shower wasn't; so we had to call ARS up again. Wish we hadn't missed that the first go-round, but nonetheless, ARS sent out Reigan on Monday to take care of this tricky shower sediment clog. This one was way more tricky than the faucets, but Reigan pulled some Macgyver techniques out and got the shower back in action. Both of the follow up visits were free of charge and now we are all set!It wasn't easy, but I suppose it never is with older houses. We really appreciate the work and would recommend them again! Thanks to Freddie, David, Joseph and Reigan for a complicated job well done!

Description of Work
Replaced burst water pipe in the wall and crawl space

Category plumbing

1.0

08/02/2016


Anthony G.

I was told job would take one to two days. This job required some concrete sawing and jack hammering. First day, Tuesday, they showed up over an hour late, after 11:00 am, proceeded to tape up some plastic to help protect the house from dust before plumber showed up. They did wrap the hot water tank and pressure tank but neglected to protect the boiler adjacent to their work area in spite of what they told my contractor. They left at 5:30, with little of the actual work done. Second day, Wednesday, they worked from 10ish to 7:30 and were still not finished. That second day, I woke up without any heat in my house. When they showed up, I complained about the heat issue and they called that in. There was dirt piled up against the side and around to the front of the boiler. Later in the day a HVAC man showed up and said there was a gas leak and that I needed a new part and would not have heat until it was replaced. Also it was not related to the work ARS was doing immediately adjacent. Funny, I thought, since the unit had been inspected in August and was reported to be in good working order. HVAC guy said he would be back first thing next morning, Thanksgiving, to replace the part - he didn't come back until Fri, so no heat for another day. Friday he replaced the part and left saying the boiler was up and running. It wasn't. I only had heat, and excessive heat at that, in one zone. Monday a different HVAC guy came out, it wasn't working when he left either. First guy came back on Tuesday and said two of the zone valves were bad and would be replaced for more $$$. Finally both HVAC guys showed up Wednesday, replaced the two zone valves, bled the lines that was not done after the baseboard heat registers were removed. After all that the boiler is working, but at an additional $500 to me. Back to the plumbing, they worked on Friday and again on Monday to finish the original job. During this entire process ARS insisted no permit or inspection was required and none was performed. Several weeks later when the electrical inspector was here, he noted lack of, and need for, inspection for the plumbing. ARS representative still insisted no inspection was required. I had to go to building department and was issued a permit and inspection scheduled. ARS very reluctantly sent the lead plumber for the for the job to the inspection, or lack thereof. All the lines ad to be exposed, so concrete had to be reopened. There were leaks that had to be repaired. It took three trips, over three days, by the inspector to finally get a pass on the plumbing inspection, holding up progress on the job for five additional days.

Description of Work
ARS was contracted to run new plumbing from existing line so the toilet could be moved a couple of feet to a new location, and lines run to move existing water/drain for the new vanity about 8 feet, and add a line for water/drain for a new tub, about 3 feet, installation in a new bathroom being added to the basement. They were also contracted to remove two short hot water baseboard heat registers. I had a building permit for the job, ARS was responsible for plumbing permit and inspections.

Category heating & air conditioning/hvac, plumbing

4.0

07/25/2016


Lisa O.

They are very responsive. They come out right away if we have an emergency. They found a crack in the heat exchanger, so we had to replace the furnace. They showed me the faulty heat exchanger and there was definitely a crack in that. I think they are very expensive. When they set up an appointment they give you a window of a couple of hours, generally they come at the end of the window but if there are any issues they give you a call to give you a status. Generally their technicians are backed up with multiple calls throughout the day. They are very knowledgeable about what they are doing and they walk you through and show you the readings on the sensors and explain everything. They show me exactly what is wrong and why it is not functioning. They tell me what I can fix myself and what they would recommend doing because of the cost. They don’t try to take advantage of you.

Description of Work
I used ARS/Rescue Rooter Colorado. They replaced my furnace twice in 20 years and replaced the air conditioner once. They came for an annual furnace inspection and found a fault and swapped out the furnace.

Category heating & air conditioning/hvac

1.0

04/13/2016


shari L.

Overall it was not a good experience. We had a very expensive, high-end water heater that broke. They sent their top plumbers, apparently he was one of their top plumbers who didn't know the machine and he didn't bother looking at the side of the machine to see the manual so it took him all day to install it and then he broke it and they charged me for all of that time that he took to install it. Then, when we wanted our money back, it took three months to get it back. In the meantime, they brought over another plumber who was amazing and he did a wonderful job and he ended up having to fix other things. At the end of the day, they replaced the new water heater that they broke. The other one that they replaced it with was actually of a lesser value but I asked them what's the difference and they would not give me the difference. That part really bugged me.

Description of Work
We used ARS / Rescue Rooter.

Category water heater repair

1.0

11/17/2015


Paula G.

i have used these guys for a few years and while their reliability has always been mediocre, their technicians are pretty good. This experience has made me a detractor. i had an appointment for 12 pm - 2:00 on a Wednesday. At about 9:50, a woman called to say that they had a lot of emergencies and they couldn't come until sometime between 2:00 and 8:00 pm. I noted for her that every time in the past that I've had an appointment, they have called to tell me that they had a lot of emergencies and we're going to be late. She said they would come between 2:00 and 6:00. At about 3:30, I called for an update. The woman I spoke with tried to verify that I needed a shower drain routed. I said no, I needed two faucets and a toilet handle fixed. She checked with dispatch and told me I was next on the list and someone would be there around 5:00. The technician showed up at about 5:20. I had to ask him to wear shoe covers, which I thought was sop with this company. He also said he was there to clean out the shower drain. I corrected that assumption, showed him the items that needed to be repaired at which point he advised me that he had no parts with him. He said would write up an estimate and come back. He said leaky faucets usually needed new cartridges. He did no diagnostics at all. After sitting in his truck for another 20 minutes, he came back and said it took so long because the people in the office couldn't figure out what to charge me. Then he gave me a quote for over $700. To fix a broken toilet handle and two leaks. Seriously? I let him know I had the Home Service Plan with ARS which should give me a discount on parts and labor. After three more calls back to the office, he still could not get me a price with the discount because no one knew what the HSP discount was. He he left me with an estimate for about $600. After quoting me $175 to replace a broken toilet handle, I repaired it myself for about $5. Another plumber I called let me know that my Delta faucet probably has a lifetime warranty. Delta is sending a replacement part at no charge. This is was a fiasco of the highest order.

Description of Work
gave an estimate to fix two leaky faucets and a toilet handle

Category plumbing

1.0

11/16/2015


Paula G.

gave an estimate to fix two leaky faucets and a toilet handle

Description of Work
i have used these guys for a few years and while their reliability has always been mediocre, their technicians are pretty good. This experience has made me a detractor. i had an appointment for 12 pm - 2:00?on a Wednesday. At about 9:50, a woman called to say that they had a lot of emergencies and they couldn't come until sometime between 2:00 and 8:00 pm. I noted for her that every time in the past that I've had an appointment, they have?called to tell me that they had a lot of emergencies and we're going to be late. She said they would come between 2:00 and 6:00.? At about 3:30, I called for an update. The woman I spoke with tried to verify that I needed a shower drain routed. I said no, I needed two faucets and a toilet handle fixed. She checked with dispatch and told me I was next on the list and someone would be there around 5:00.? The technician showed up at about 5:20. I had to ask him to wear shoe covers, which I thought was sop with this company. He also said he was there to clean out the shower drain. I corrected that assumption, showed him the items that needed to be repaired at which point he advised me that he had no parts with him. He said would write up an estimate and come back. He said leaky faucets usually needed new cartridges. He did no diagnostics at all.?After sitting in his truck for another 20 minutes, he came back and said it took so long because the people in the office couldn't figure out what to charge me. Then he gave me a quote for over $700. To fix a broken toilet handle and two leaks. Seriously? ?I let him know I had the Home Service Plan with ARS?which should give me a discount on parts and labor. After three more calls back to the office, he still could not get me a price with the discount because no one knew what the HSP discount was.? He he left me with an estimate for about $600. After quoting me $175 to replace a broken toilet handle, I repaired it myself for about $5. ?Another plumber I called let me know that my Delta faucet probably has a lifetime warranty. Delta is sending a replacement part at no charge.? This is was a fiasco of the highest order.?

Category plumbing

2.0

08/17/2015


thomas K.

On July 15, the AC shut off and would not come back on. Called for service and they were going to put me off till Saturday when I called corporate. A repairman showed up around 5pm and found the problem that the installers left bare wires in the furnace where they connected the AC. The wires were burnt and for the sake of a few wire nuts none of this would have happened.

Description of Work
ARS from Aurora installed a new AC unit.

Category heating & air conditioning/hvac

5.0

03/24/2015


Patricia H.

They did a real good job at my moms house. He was very knowledgeable and friendly. I would recommend them to friends and family.

Description of Work
They cleaned the main sewer line and then came back and and used high pressure to get the tree roots out.

Category plumbing, sewer cleaning

Service Provider Response

[Members Name], Thank you for taking time to share your feedback on our company. ARS/Rescue Rooter strives to provide exceptional service to each of our customers. We are pleased to hear about your experience. Should you need further assistance, please don't hesitate to call. Thanks for choosing ARS/Rescue Rooter! ARS/Rescue Rooter Customer Relations 866-803-0879
5.0

02/10/2015


Thomas F.

There are cheaper plumbers, but none better in my opinion. I spent a lot, but I gained a lot in equipment, service, and training.

Description of Work
Replaced water heater, installed whole-home purifier, cleared clogged main sewer, relined main sewer, replaced leaking water pipes, upgraded valves to 90-degree shutoffs, provided free full-house inspection

Category plumbing, water heater repair, drain cleaning

1.0

01/31/2015


Bruce M.

Yesterday I called ARS Rescue Rooter to come look at a clogged basement drain. The technician came, took one short look at the drain and associated water backup, and told me that my drain was corroded beyond repair, and that I needed a whole new drain pipe, and that they would have to jackhammer out the cement by the drain, replace the pipe, and re-cement. He quoted me a cost of $1700 and a time of about 2 hours. I knew it would take much longer than 2 hours to do what he proposed. Then he talked to his boss and offered me a "screaming deal" at $1149. Just like a disreputable used car salesman would do. I held off and today another company came and rooted out the pipe and cleaned the drain, at a cost of $150. This was an obvious upsell of unneeded service. I wouldn't recommend ARS Rescue Rooter to anyone.

Description of Work
Looked at my clogged basement drain. I ended up using another company.

Category drain cleaning

2.0

08/23/2014


Roberta M.

ARS Rescue Rooter called 30 minutes before the end of the 2 hour window, and the technician showed up after the 2 hour window had ended. Fine. The phone assistant and technician were polite and friendly but I was skeptical about the free camera and talk of big fixes needed. Tuesday night, both our drains backed up again and flooded the basement. AGAIN. Again!!!I asked around and finally (duh) decided to renew my subscription to Angie's List. Of course, I quickly found a review of this company that sounded *very* similar to my experience. Today, a reputable scope company told me that tree roots are common in clay pipes and you almost never have to do a big fix. Just cut out the roots every year or two and it's fine. So now I'm going to have to spend more money to get the drains cleaned again (we would like to be able to shower at our house again, please), then will likely have it scoped so we know what is actually going on and what we have to do. At least we did not agree to a 10K fix. As far as I can tell at this point, ARS was a waste of our money and our time.

Description of Work
The two floor drains in our basement backed up Sunday morning. Gross. ARS Rescue Rooter snaked the main line through 1/2 inch pipe and the 2 floor drains that appear to be connected to the kitchen and sewer. They said they pulled out a bunch of roots but could not get past something at about 80-85 feet. They recommended using an enzyme treatment once a month in the kitchen and bath for the 12 months, to help with some of the sludge buildup. We purchased the enzyme for $80. The technician also recommended a free camera scope later in the week because he suspected something was wrong with the main line, maybe the tap to the main line had shifted so a big fix might be required, or there were holes in the line that would need to be repaired or the line replaced.

Category plumbing, drain cleaning

1.0

04/21/2014


Ann C.

ARS RescueRooter came out for a clogged bathroom sink. The guy said he was unable to get the snake through the pipe, it must be completely clogged with drywall cement or something-we had just had bathroom remodeled. The only solution he had was tear out the new tile wall to get to the pipe, at a cost of 880.00, not including repairing the wall. Called Afford-a rooter this morning. Their guy came out and had no problem snaking the drain, all clear in about ten minutes at a cost of a little over 100.00. So glad I didn't allow ARS destroy my bathroom!

Description of Work
gave estimate on clearing sink drain

Category drain cleaning

5.0

03/27/2014


Bruce W.

We have used ARS for our HVAC system for several years now and continue to be impressed with their service and follow-up. They always do only what is needed and don't try and "sell" you something you don't need.

Description of Work
.

Category heating & air conditioning/hvac

3.0

03/21/2014


Daniel S.

I cannot comment on the quality of the work, only the cost. The dispatcher was courteous and explained that the $88 rate only applied if I had an easily accessible cleanout point.For me it would have been:+ $88 to remove an upstairs toilet to access the main line; (or + $88 to use a cleanout in the crawlspace);+ $88 if the distance to the street was and gt;100 feet;...for a likely cost of $264, or $176 if I removed the toilet myself. I removed the toilet myself and had it done for $99 by another service. If you have an easily accessible cleanout in your line, these guys might work out just fine. They are BBB and quot;membersand quot; but are not accredited, with a and quot;B-and quot; BBB rating. I think you might be able to do better.

Description of Work
I cancelled the appointment after reviewing the likely costs to do the work.

Category plumbing, sewer cleaning, drain cleaning

4.0

03/12/2014


Linda C.

It was a team that came out to do the service. The price seemed like a lot to me. Since it was kind of an emergency situation, I really didn't have time to get estimates with everybody else.

Description of Work
Our basement was flooding and ARS / Rescue Rooter Colorado 8153 had to run a new plumbing line to the street.

Category plumbing

Service Provider Response

Thank you for your feedback about your experience with ARS/Rescue Rooter. My name is Dennis LaLiberte, General Manager, and I am very happy to hear that we were able to meet and exceed your expectations. I want to let you know that I appreciate you taking the time to give us your feedback. If need anything else, please do not hesitate to contact me directly on my cell phone at 303-378-7586 or by email at dlaliberte@ars.com. Thank you Dennis LaLiberte
2.0

03/05/2014


Leticia B.

They make up prices. They're late when they show up to your house and they had a guy with them who was rude. Then they sent me another guy who was nicer and apologized for the first guy. At that point, I was over-charged to the tune of like $500 or $600 and I had to fight on the phone to get my money back. They were late every single time.

Description of Work
ARS / Rescue Rooter of Colorado tried to fix my air conditioner.

Category heating & air conditioning/hvac

Service Provider Response

Thank you for your feedback about your experience with ARS/Rescue Rooter. My name is Dennis LaLiberte, General Manager, and I take the complete satisfaction of our clients very seriously. I want to let you know that I am sincerely sorry our service level did not meet your expectation. We strive every day to exceed all of our clients expectations and I am sorry we fell short in your eyes. Please contact me directly on my cell phone at 303-378-7586 or by email at dlaliberte@ars.com so that I may address your concerns personally. Thank you Dennis LaLiberte

    Other local Pros in your area

    Prosper Electrical Contractors

    Specialize in residential, commercial, including but not limited to single family, multifamily, new construction, remodel, and tenant finish. We value our customers and are committed to customer satisfaction. I am a small family operated business owner with 20 years of experience. 10 years of commercial and 10 years of residential experience. No job is to small. We will meet or exceed your expectations.  

    Angi Certified

    2022 Super Service Award

    Bare Bright Electric Llc

    We specialize in electrical services, repairs, installs, lighting, panel upgrades, ceiling fans, and more! We guarantee your satisfaction, and we won’t leave until the job is done right. We pride ourselves on the quality work we provide, while delivering great customer service! Check out all the services we offer below and call -or- click to schedule a free estimate today!  

    Angi Certified

    2022 Super Service Award

    Mr. Electric of Aurora

    Established in 1994, Mr. Electric® is a global franchise organization providing electrical installation and repair services. Recognized by Entrepreneur magazine among its “Franchise 500,” Mr. Electric franchisees provide these services to both residential and commercial customers at almost 200 locations worldwide. Mr. Electric is a subsidiary of the Neighborly® family of service franchises. Electricity makes the modern world go round. When your power shorts out, call Mr. Electric of Aurora for quick and convenient repairs. We offer our electrical expertise in Aurora, Denver and the surrounding area. Your home or business is in good hands, whether you’re hoping to overhaul the wiring or install ceiling fans. Our promise to you is the best work, whether your needs are common or complicated. We represent Arapahoe, Adams, and Denver County’s electric solutions with pride.  

    Angi Certified

    2022 Super Service Award

    Business Highlights

    Emergency Services OfferedEmergency Services Offered
    Bonded
    Insured
    All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves.To find more licensing information for your state, visit our Find Licensing Requirements page.
    General Information
    Free Estimates
    Yes
    Eco-Friendly Accreditations
    No
    Payment Options
    Check, Visa, MasterCard, American Express, Discover, Financing Available
    Senior Discount
    10%
    Emergency Service
    Yes
    Warranties
    No

    Services Offered

    Repair, maintain and install air conditioning systems, high efficiency HVAC systems qualifying for federal tax credits, furnaces, heat pumps, digital thermostats to improve home’s energy usage, air cleaners and UV-lights to improve the air quality in home and evaporative coolers, repair, maintenance and replacement of plumbing fixtures and faucets, water heaters - gas, electic and tankless, copper repiping (CR), sump pumps (SP) and sewer ejectors (SE), gas lines & water line.

    Services Not Offered

    Ask For Details

    Frequently Asked Questions & Answers about ARS / Rescue Rooter Colorado

    How is ARS / Rescue Rooter Colorado overall rated?

    ARS / Rescue Rooter Colorado is currently rated 3.6 overall out of 5.

    What days are ARS / Rescue Rooter Colorado open?

    ARS / Rescue Rooter Colorado is open:

    Sunday: 8:00 AM - 5:00 PM

    Monday: 7:00 AM - 7:00 PM

    Tuesday: 7:00 AM - 7:00 PM

    Wednesday: 7:00 AM - 7:00 PM

    Thursday: 7:00 AM - 7:00 PM

    Friday: 7:00 AM - 7:00 PM

    Saturday: 8:00 AM - 5:00 PM

    What payment options does ARS / Rescue Rooter Colorado provide

    ARS / Rescue Rooter Colorado accepts the following forms of payment: Check, Visa, MasterCard, American Express, Discover, Financing Available

    Does ARS / Rescue Rooter Colorado offer free estimates?

    Yes, ARS / Rescue Rooter Colorado offers free project estimates.

    Does ARS / Rescue Rooter Colorado offer eco-friendly accreditations?

    No, ARS / Rescue Rooter Colorado does not offer eco-friendly accreditations.

    Does ARS / Rescue Rooter Colorado offer a senior discount?

    No, ARS / Rescue Rooter Colorado does not offer a senior discount.

    Does ARS / Rescue Rooter Colorado offer emergency services?

    Yes, ARS / Rescue Rooter Colorado offers emergency services.

    Are warranties offered by ARS / Rescue Rooter Colorado?

    No, ARS / Rescue Rooter Colorado does not offer warranties.

    What services does ARS / Rescue Rooter Colorado offer?

    ARS / Rescue Rooter Colorado offers the following services: Repair, maintain and install air conditioning systems, high efficiency HVAC systems qualifying for federal tax credits, furnaces, heat pumps, digital thermostats to improve home’s energy usage, air cleaners and UV-lights to improve the air quality in home and evaporative coolers, repair, maintenance and replacement of plumbing fixtures and faucets, water heaters - gas, electic and tankless, copper repiping (CR), sump pumps (SP) and sewer ejectors (SE), gas lines & water line.

    Are there any services ARS / Rescue Rooter Colorado does not offer?

    Ask For Details