Innovative Projects & Design

Founded 2014

Innovative Projects and Design was founded in Dallas Texas, in 2014 by a woman with a vision. The goal is to become Community Developers to help relocate the lost & left behind. Understanding she had no experience in the industry she hired Veteran professionals that could teach her the game and help her help others. We have the expertise and skilled team that can build a house from the ground up. However, we choose to focus on Fences, Decks, Gazebos, Pavilion, Patio, Screen porches and more since COVID arrived and we are loving it book with us now. All of our builds are custom and from scratch

Awards and Badges

Angi Certified

Business Highlights

Black Owned & OperatedBlack Owned & Operated
Minority Owned & OperatedMinority Owned & Operated
Women Owned & OperatedWomen Owned & Operated
LGBTQ+ FriendlyLGBTQ+ Friendly
Family Owned & OperatedFamily Owned & Operated
Eco FriendlyEco Friendly
Wears MaskWears Mask

Images

A Service Provider's profile imageA Service Provider's profile imageA Service Provider's profile image

Trek Deck Installation

decks & porches

202075115
This is a 500sqft Trek Deck Custom designed …
View project

Verified Reviews

4.6

(26) Verified Reviews

Ratings Distribution

5

22

4

0

3

0

2

0

1

4

Rating Details

Price
4.5
Professionalism
4.4
Punctuality
4.5
Quality
4.5
Responsiveness
4.4

Read reviews by category

fence company (12)decks & porches (10)Patios (4)hardscaping (3)house painting (2)masonry (2)lawn & landscaping (2)patio enclosures (1)
Showing 1-25 of 26 reviews
Jay B.
1.0
02/26/2023
Terrible. They stole over 75,000 from us for services not rendered. Driveway not completed, no electrical, roof shingles were layed at an angle. Garage was not structurally sound. Instead of iron gate like the contract said, we got a wood gate that fell apart. Cost us over 44,000 to repair. We have filed felony criminal charges against them. We are still picking up nails that fall from the roof.
Description of Work
3car garage
Category
garage builders
Tiffany T V.
5.0
09/16/2022
Needed a repair on my fence quickly due to an accident. They were able to repair within 24 hours of contact and did a great job đź‘Ź đź‘Ť
Description of Work
Fence repair
Category
fencing
Hire Again?
Yes
Rob S.
5.0
08/16/2022
It went well. Good service was performed at a very reasonable rate. Overall I am pleased!
Description of Work
Masonry
Category
masonry
Cost
$1,000
Hire Again?
Yes
MICHAELA S.
5.0
07/06/2022
It went great, this company is amazing, knowledgeable, professional, honest and finished the fence around my home more stunning then was ever expected. Thank's your an incredible team. It was a pleasure meeting and working with you. Michaela Starke.
Description of Work
Board on Board beautiful Privacy fence
Category
fencing
Hire Again?
Yes

Service Provider Response

[Member Named Removed] you’re A true Gem. Thanks for choosing us.
A P.
5.0
05/07/2022
Got the job done! Would hire again!
Description of Work
Decks and Porches
Category
decks
Cost
$1,700
Hire Again?
Yes
rodney G.
1.0
04/25/2022
I would not enter into an agreement for services from Tiffany and Innovative Projects and Design. I am in the process of filing criminal charges on Tiffany for theft by check according to Texas Penal Code section 32.41. I gave Tiffany an initial payment in the amount of $3750.00 in good faith without signing a contract. After some concerns, I asked for my payment to be returned. After 12 days of going back and forth with empty rhetoric from Tiffany, I finally received a check that “bounced” and was not paid by her bank. Now my number has been blocked and I have not heard from Tiffany or anyone from the organization. Feel free to email me at rugarrett1@gmail.com for more details, facts, and documentation. I will also share text messages from her regarding how Tiffany thinks about the DeSoto citizenry. My good friend Will Howell of The Howell Network C.S. completed replacing my fence. Contact him at admin@thehowellncs.com for any needed projects. I should have gone with Will first. But, I thought I was getting a better deal with Tiffany. I have learned a huge lesson.
Description of Work
Was going to be fencing
Category
closet systems, fencing
M J.
5.0
03/17/2022
Everything went extremely well. All personnel are professional and highly skilled. They took time to explain and answer questions. They worked efficiently, and the time line was even shorter than estimated.
Description of Work
flagstone walkways and patio
Category
hardscaping, patios
Cost
$18,500
Hire Again?
Yes

Service Provider Response

Thanks so much. We truly appreciate your business. Thank you ❤️
Carol or Al L.
5.0
03/04/2022
Very well! I entered my info on Angi and less than 2 minutes later, I got their call. An hour or so later, the workmen showed up to access the repairs needed. They called the info into their office and a couple of minutes later, I got a call with the estimate. After my acceptance, work began. The owners came and checked on the work while it was being done. They were gracious, knowledgeable, and showed attention to detail. I’m had less than stellar dealings with fence companies in the past and expected much the same this time. This company proved me wrong! If you’re looking for fence repair, search no more!!
Description of Work
Fence Repair
Category
fencing
Hire Again?
Yes
Nikiya J.
5.0
09/28/2021
The job done was great! They exceeded my expectations. We hired them to fix a job that wasn’t done correctly the first time and we are beyond pleased with the job that was done. I would definitely recommend Innovative Projects & Design and plan to use them again in the future! Thank you for a great experience!
Description of Work
patio cover
Category
sunrooms, patios
Hire Again?
Yes

Service Provider Response

Thank you for entrusting us with your project. You guys were awesome. You know longer have to look any further for anyone else, as we build from the Ground up. So we got you covered. Thanks for your business, and future referrals.
Larry P.
5.0
06/02/2021
Tiffany coordinated everything and did a great job. Got the job done in one day. The three men working on the fence really knew what they were doing. I got several estimates and Tiffany gave me the best quote. Completely satisfied with work. Recommend Tiffany and her company.
Description of Work
Fence was done in one day 150ft run
Category
fencing
Cost
$3,125
Hire Again?
Yes
Joseph M.
5.0
05/10/2021
This company was great to work with. I will definitely be using them for future projects.
Description of Work
Fence replacement
Category
decks, fencing
Cost
$5,000
Hire Again?
Yes
J V.
5.0
04/28/2021
It went very well. They did exactly what they said they would and did a great job.
Description of Work
decking
Category
decks
Hire Again?
Yes

Service Provider Response

Mr. [Member Name Removed] we loved the finish and you were Oh so nice if you ever need us again. Give us a call. Thanks so much QAR
Donna L.
5.0
03/15/2021
Tiffany and her team helped us plan an incredibly majestic patio cover for our outdoor kitchen. We absolutely live it and know we will enjoy it for years to come. Tiffany was great to work with, professional and stayed with us every step of the way through the construction process.
Description of Work
Majestic Patio Cover
Category
landscaping, patios
Hire Again?
Yes

Service Provider Response

Thanks so Much [Member Name Removed] you were the best and make it easy to keep going in a male dominated field. We appreciate your support.
Margarita S.
1.0
01/27/2021
Most unprofessional company I have ever experienced. You don't get what you paid for its what the Owner/Admin/Chief Estimator/Debt Collector/Project Manager decides she wants to give you. Will quote you a great price you cant turn down and will price gouge "unforeseen" items. Oh, and there will be PLENTY! Does not have the manpower or the tools for the job. Supplies come from Home Depot. Will tell you otherwise. Delivery Truck for supplies and auger had to be rented from Home Depot. Yup! One of the unforeseen items you are going to get charged for! Workmanship, quality and warranty DO NOT exist! Be prepared to pay for everything upfront or work will not be completed AND will take the materials off your property WITHOUT permission even though 90% of the original invoice had been paid for. Oh and will tell you she did you a favor with the low price!
Description of Work
Fence installation
Category
fencing
Cost
$11,000

Service Provider Response

This is your second post. Why delete and repost? Please refrain from contacted, harassing, and attempting to sabotage. Hurt our business, with half truths, using your child and your job to do so. Is more than ruthless. For the sake of response I believe the readers need to hear the entirety and decide for themselves if we qualify. I the goal is to never be in a combative dispute with anyone and we believe customers are always right until they are not. It’[Member Information Removed] not ok to default on payments you agreed too. It’[Member Information Removed] not ok to hire someone in our network to finish something for you while they’re contracted to us. It’[Member Information Removed] not ok to change dates having no regard to ones pre existing schedule. When you did all of these things. The deal and agreement was breached. Why would one have to honor something you didn’t or won’t ? Tell the truth and let the people know everything not just what make you look or feel better about the way you went about handling your affairs with us 1.You breached contract 2 Defaulted in your payment arrangements 3. Changed your scope of your iron made us wait while you ordered it. Hence the reason we could not finish on top of the weather. 4. Outsourced and tried to hire my subcontractor to complete a job you hired our company to fulfill, that was hired by QA with a outstanding balance of 3100.00 5. Ignored several messages, changed dates and again defaulted on your payment again after agreeing again. 6. Your Invoice CLEARLY STATES, CEDAR TONE not cedar you had a 30ft welded iron fence, 200 ft Cedar tone installation, 200 ft of wire mesh fence removed, excavation of 200 ft that was not billed at the actual cost of 4K but 1400.00, a 20ft hand made sliding gate panel vs your actual order of a double wide with a latch no charge for that. We had been doing a lot of things for you as that’[Member Information Removed] who are and we help who we can especially when they appear to be good people. We were waiting on your motor to come to close everything in and your fence iron panels you were to purchase. Your motor took 6 business days you took and additional 9 business days to get your panels which we had them you said they were too short I CREDITED 600.00 back to you to go towards that purchase. Again waiting on you, not you waiting on us, plus a 30 ft iron panel frame sliding gate with a 2500 pound motor capacity, we charged you 11.5 for all of this surely and 28k job. I explained the discounts we gave you and let you know our profit was minimal after labor so you have to honor your payment arrangements. You didn’t do that, you would look me in my face after a full day of work when I come to check in on the crew, you and I would walk the project you would say I’ll send it now, and never send it. I told you last week that it was now a trust issue and the only way we could finish this one day close out is to be paid in advance what was owed to us weeks prior. You asked me to come see you I did on Tuesday you then stated that the pickets weren’t cedar I said I will refer to your invoice to see what you actually ordered. I then asked you to refer to your invoice to see that what you purchased was Cedar Tone not Cedar. 7. You then stated that we didn’t have to install the 88ft iron fence someone was going to weld them for you. I said ok I can not discount anything but that’[Member Information Removed] fine. We weren’t welding we were screwing them in, so that was fine. We left saying tomorrow Wed we would resume and finish, you would pay the 1500.00 and the 1600.00 when we were done. The company waived all fees of defaulted payments, scheduling negligence, the Monies you’ve cost us. You then text and said don’t come back that same night until I can prove the pickets were cedar. It seems as if you had other plans which was confirmed when We showed you, how your sliding motor fence would be Paneled you said that’[Member Information Removed] not what you want, 8. I said this is what you paid for and how we didn’t have a description on the look on paper. Board on board sliding fence was what you ordered with a motor. You then stated that’[Member Information Removed] ok I’ll get Felipe (MY subcontractor to make me the one I want I will call him myself. Another breach as it state in the contract at no time, should no other employee, subcontractors contact any clients, exchange in moneys or contact information as they are under contract not to do so and you will be breaching your contract with us if you do so. 9. You owed the Company 3100 the materials you’re speaking of cost more than that. See we paid for things out of the pocket as we never do, waiting on you to send payments. That you never sent. How could what we came to pick up that we paid for be stealing from you ? When you owe us money ? You wanted the box because you and the subcontractor worked out a side deal to finish what we started for less. 10. See he was already paid for building the frame, so he don’t lose anything. for you to think we wouldn’t come and get what’[Member Information Removed] not paid for absurd. I gave you and option to pay us and we could finish but you had plans to pay the people I hired to help you on your own, and it backfired. In closing pay us what you owe us and you can have your materials and we will not be the installers. The bill will remain. To cal us scammers or thieves is low, we only protected ourselves from being robbed and scammed by you. Understand this anything you haven’t paid for on your property that we paid for we have the rights too. Although we had the frame outside of your personal property and in the drive way where we were building your gate. We would not have had to come and remove it if you would have paid us, and allowed us to continue. At this point we were 25 days in a project that took 5 days max. We must all be held accountable. If this was us holding you up, not responding, not bringing your materials, it would be on us, this is on you and how you choose to do business. In closing, the reason for such a lengthy response is to give clarity to what really happened here. To protect our brand and integrity anyone who read this review and side with this customer, would not be a good customer for us. We deal in transparency, fairness, integrity and kindness, but we are not push overs nor can we be bullied or backed into corners based on emotional responses and people with no integrity that think running to review land is gonna solve there problem. It won’t legal will be in touch PAY YOUR DEBT How is picking up company materials you didn’t pay for theft? How and why do you have a 3100 Bill ? This dispute is about you getting up in your own web, having alternative motives, and moving in deceit. If I would have brought the box to finish the job you would have robbed the company as you had our contractor lined up to do it. Once we were made aware by the contractor himself, we did what we needed to do to protect our assets. Readers see below what really happened all documented and detailed.
Willie G.
1.0
01/21/2021
I HAD A HORRIBLE EXPERIENCE WITH TIFFANY BOSTON SCOTT AND DONALD SCOTT WHO BREACHED THE CONTRACT TOWARDS THE MIDDLE OF THE PROJECT. THEY WILLING WANTED CASH MONEY FOR WORK AT 30% DONE. AND DONE INCORRECTLY ALSO WITHOUT PERMITS. TIFFANY AND HUSBAND CONSTANTLY LIED AND HAD NO CLUE ON THE SCOPE OF THIS PROJECT. THE CONTRACT FOR THIS PROJECT WAS AGREED AT $36,000.00 TO WHICH ONLY 30% OF IT WAS DONE.THE AGREEMENT WAS TO PAID THE FIRST HALF AND PAID THE OTHER HALF WHEN COMPLETED.THAT IS WHERE EVERYTHING CHANGED AND THEIR DECEPTION AND GREED STARTED . THEY DEMANDED CASH OR THE PROJECT WOULD STOP. I PAID NEARLY $30,000.00 AND STILL THEY HAD THE NERVE TO EXHORT MORE MONIES FROM ME. I DEMANDED FOR THEM TO CONTINUE THE PROJECT.ONLY TO PAID THEM WHAT WAS LEFT WHEN THE PROJECT WAS COMPLETED.THEY REFUSED TO CONTINUE UNLESS I PAY FOR MORE LABOR/ MATERIAL COST? EVEN WHEN I PAID THEM NEARLY $30,000.00! I DO WANT TO RESOLVE THIS BUT ONLY IF THEY WANT TO RESOLVE . LOSS OF MATERIALS AND MONIES PLUS STRUCTURAL DAMAGES FOR A PROJECT NOT 70% DONE . THIS COMPANY SHOULD NOT BE ON THIS SITE AND CONTINUE DOING ANY KIND OF BUSINESS.
Description of Work
RETAINING WALLS / CEDAR FENCING /ELECTRIC GATE / (3) GATES /DEMOLITION/ EXCAVATION/PLUS OTHER JOBS NOT MENTIONED.
Category
fencing, masonry, hardscaping
Cost
$36,000

Service Provider Response

Gonzales This a Legal matter and does not depict the entire truth. You wanted us to pay for materials outside of the scope of your project. You had a 32k project for 200 ft of a retainer wall, with 8ft board on board Cedar pickets. Along with a sliding 40 ft gate with a 2500 pound motor with board on board to be applied to that as well as excavation and tree stump removals does that sound like 32k ? We told you we can’t cover anything we may find once we start digging, when we had to build up 2ft to Start building your four foot wall, you were notified about material cost change after we spent over 3k as we always have extra allotted for material cost, but once we exceed our overage amount we have to charge the customers who is receiving it. You have Oklahoma chopped stone not anything else, are you aware of how much that cost ? This was a 62k job that we did for 32 not 34k we took a lower labor rate approach to assist you with your Goal, I stand in this position with you for trying to help someone who couldn’t afford what they want. Usually every time I over extend myself this is what happen. Mr. Gonzales you don’t have integrity and or showed when your check bounced, when you demanded that we put the 8ft pickets up after we showed you proof that it was illegal, after we explained to you how and why we had to purchase more materials, and you agreed and stated that you understood and would pay just and additional 6k not 20k more 6k more for all the above mentioned. Your materials for the job alone was 22k that left a 10k profit for our company which was fine we signed up for that. However we were on a schedule for that to work, and bouncing checks delayed us severely. We don’t cover anyone materials their deposits pay for that. We were clear about that as well, because we work within our customers budgets we make sure to collect everything we need to purchase the materials At Cost no mark up. On the day you were to pay for the rest of your stones that you agreed to pay because it’s your project. You said I want to stick to my original contract I don’t want to pay anything extra. I said Mr. Gonzales we do not pay for things we can’t take with us. This is your project you need to finance so we can complete it. At this time, we had 9 working days in with 4 to 5 men daily except for this day. We had 2 men there as we needed the rest of the materials to complete it. You then stated you wouldn’t do it, in your words I’m not paying anymore, you were upset because we upheld the law and did not install 8ft pickets we did what we was suppose to do. You may have been upset for having to buy more materials for your project all that was proven to you. I’m not sure. All I know is once you decided you wasn’t paying for it. I could not go any further. There is no way we I’ll ever cover anyone’s job for them. Things change especially when dealing with foundation and soil, and communication is everything. I’ve done that every step of the way. We basically worked for you for free, you have more than 70% of your project completed and 9100.00 of the company monies. Because of your nature and ability to manipulate any situation you want. I came back to discuss what needs to happen with the team they explained it to you, showed it to you and you agreed. My inspector explained why you couldn’t have 8ft pickets on a 4ft retainer wall. It’s illegal. You then stated it’s ok I will deal with the city. We said no sir we can’t compromise our license. I then started to record the entire conversation, just to protect myself, my employees and the Company. Ive been in the industry long enough to know when one may become a future problem, and or becoming problematic. The bouncing check that you didn’t hold yourself accountable for was the first tell tell sign, unfortunately you don’t find out until it’s too late and you’ve exhausted your energy, time and money. This was after your second check of 5k bounced and was returned at this time we were 70% finished you owe 14k at this time. When the check bounced you didn’t see anything wrong with that. That was material cost, you put our operation behind schedule and bank account in a uproar. You declined on paying 150.00 payment for a bad check. I allowed you to do so to keep down the potential drama I could see coming our way. Initially your deposit was 20k and we wouldn’t need another 2 k until 9 days in. You came back and said the other contractors etc. You found a way to pay what you wanted to, instead of what was needed. I didn’t realize you couldn’t afford to do the job. That’s not my job, my job is to assist and serve. Your land was sliding and un leveled and took more than what was quoted to complete once we discovered you would need more materials for you job we informed you. You met with the team of builders and myself and we walked you through what needed to be paid for to proceed. You agreed and stated you would pay the additional 6k for your stones. Rebar, sand and now stairs we were implanting. Mr. Gonzales you breached your contract, then breached your Amended contract, tried to make us perform illegal activities on your land by building out of legal planning, zoning and code. I forwarded you the inspectors information to verify for yourself, you then decided you Weren’t paying for anything else. That’s when we sent you a email from corporate letting you know we would not proceed until you pay for your materials and half of the labor that’s owed. Our experience with you have been just as bad and non integral. We will never take advantage of anyone, yet protect ourselves how we see fit, nor will we be attacked, undermined, responsible for others actions, pay for materials out of scope. We are in business as well and have a family and employees to take care of. I guess me being a woman makes me and easy Mark, to ppl who are good with words and use to having and alternative motive or looking for something for nothing. If we were bad ppl or a bad company we would not have had a A rating. Do we make bad decisions in regard to client selection yes, do we over extend at times yes, do we hold ourselves accountable yes and do we hold others accountable yes. I told you when we first met, I’m fair but stern and I don’t tolerate, games, disrespect, nor anything close to it for any amount Of money. We are not corporate America where they make you take whatever to appease the customer. We treat ppl right and with respect, we do what we say, and we communicate effectively. When a customer become undermining, rude, disrespectful and ask us to perform illegal activities. We use our right to cease activity until all financials are resolved. As yourself is it fair for us to purchase your 6k materials needed to complete your job? If you answer yes it goes back to my point of you A not being able to afford it initially. B. Wanting something for nothing. C. Trying To take advantage of a minority woman owned company. None of what has taken place am I happy of, my Guys were still paid and our lights are still on, so life goes on. I’ll let God and legal handle it from this point. As long as I know I’ve done everything I suppose to do. I can sleep at night. In regard to your case you owe us 9100 and we will see you In court. I don’t think your stories will hold up against this recording that legal advised me to make, once I reported what we had been experiencing in dealing with you. In closing make sure you can afford what you want and you go about it the legal way. And it’s not ok to take advantage of the little people. We will see you in court. Signing off Management, who be believes customers are always right until they’re not. We will continue to be a blessing do good work and serve the ppl, I will not let you or people like you change the culture and heart of our company. We will just stay prepared and ready to encounter ones like you.
Robert M.
5.0
12/20/2020
So Far, so good
Description of Work
Deck needs painting...
Category
decks
Hire Again?
Yes
Pat B.
5.0
11/03/2020
Extremely well. The workers were professional, courteous, and efficient. I love my new fence!
Description of Work
Fence Installation
Category
fencing
Cost
$3,500
Hire Again?
Yes
Renee R.
5.0
10/07/2020
I LOVE MY NEW PATIO!!! Tiffany and her team did a great job and I would rehire them again. Tiffany knows her stuff and good at answering questions and explaining options. The worker guys showed up when expected with smiles and you could feel the good work comradery between, plus they were patient with my questions when I popped my head out to see what was going on. My only regret is that I didn't do it sooner
Description of Work
covered patio added to the back of my house
Category
decks
Cost
$9,000
Hire Again?
Yes
Mark W.
5.0
08/27/2020
The company Quality Assurance Repairs were amazing. The Project Manager Tiffany was very professional and detail with every step in regards to the job. The project was done in a timely manner and the outcome was amazing. I already referred two people for service. Efficient, Professional, Punctual and the work ethic is amazing.
Description of Work
Composite Deck
Category
decks
Hire Again?
Yes
Carolyn O.
5.0
08/27/2020
I have a 3200 sqft home that needed, to be fully replaced all of the bids came in at 32k I met with the owners personally the Woman heads the company and she was very honest. She charged me 17k for the entire job. That was for the labor, materials and paint. I told her I was a senior and she through the paint job in. I have and appointment for a new deck scheduled. I really appreciate and recommend this company. Totally satisfied the job look like I paid 30k
Description of Work
Siding
Category
siding, house painters
Cost
$17,000
Hire Again?
Yes
Danielle B.
5.0
08/27/2020
Beautiful Job, Very Satisfied and Will use this company again in the near future.
Description of Work
pergola
Category
decks
Cost
$500
Hire Again?
Yes
Nick J.
5.0
08/26/2020
Wonderful!!! Excellent and exceptional work they preformed
Description of Work
pergola
Category
decks, fencing, handyman service, house painters, hardscaping, patios
Hire Again?
Yes
India J.
5.0
08/21/2020
They were very good. They were professional, on time and neat.
Description of Work
They installed fence.
Category
fencing
Cost
$1,200
Hire Again?
Yes
Wanda M.
5.0
08/20/2020
Very well, as reflected in the above rating.

Images

Review for Innovative Projects & Design - 1801 N Hampton Rd, Desoto, TX - 38812449
Description of Work
Replaced second floor balcony
Category
decks
Hire Again?
Yes
Don S.
5.0
08/18/2020
The work was fast and they knew what they're ****. They came in a timely manner.
Description of Work
They built my porch deck and figola.
Category
decks
Cost
$10,000
Hire Again?
Yes

Phone

Address

1801 N Hampton Rd 450

Desoto, TX 75115

Website

http://www.ipadprojects.com

Other Information

Services Not Offered

Ask for details

No License Required for Trade
All statements concerning insurance, licenses, and bonds are informational only, and are self-reported. Since insurance, licenses and bonds can expire and can be cancelled, homeowners should always check such information for themselves.To find more licensing information for your state, visit our Find Licensing Requirements page.
COVID-19 Update
We are actively performing full services. We are taking additional precautions to protect our customers.

Health & Safety Measures

We complete exterior work only (No need to enter home)
We will wear masks and gloves when we visit your home
We will sanitize the workspace and all areas touched
We offer estimates and quotes using video calling
We accept remote payment
All statements concerning COVID‑19 business operations and essential services are informational only, and are self‑reported and not verified by Angi.

FAQ

Innovative Projects & Design is currently rated 4.6 overall out of 5.

No, Innovative Projects & Design does not offer free project estimates.

No, Innovative Projects & Design does not offer eco-friendly accreditations.

No, Innovative Projects & Design does not offer a senior discount.

No, Innovative Projects & Design does not offer warranties.

Innovative Projects & Design offers the following services: Fencing, Decking, Siding, Carports, Boundaries and Pavements, Patio Covers & Extensions, Exterior Painting, Pool Built Out & Remodels, Demolition Services & Excavation due to COVID our Workload have been 99% Outdoor Projects to ensure the Safety of Staff and Potential Customers. We also do New Home Builds, Investor Specials (Turn Keys )